Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Ідентифікація несиметричних граничних умов 3-го роду поршня швидкохідного дизеля
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Матвєєнко, Володимир Володимирович; Турчин, В. Т.; Коваленко, В. Т.; Обозний, Сергій Володимирович; Пильов, Володимир Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження механічних втрат в малолітражному бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard
    (НТУ "ХПІ", 2017) Осетров, Олександр Олександрович; Обозний, Сергій Володимирович; Бекарюк, Олександр Миколайович
    Представлені результати експериментального дослідження з визначення загальних механічних втрат у бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard. Знято ряд навантажувальних характеристик двигуна при різних частотах обертання колінчастого валу. Механічні втрати визначалися за графіком зміни годинної витрати палива залежно від середнього ефективного тиску. Перевірено можливість використання відомих емпіричних залежностей для визначення механічних втрат в дослідному двигуні.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження можливості покращення еколого-економічних показників та надійності транспортного дизеля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Клименко, Олександр Миколайович; Пильов, Володимир Олександрович; Обозний, Сергій Володимирович; Ломакін, Олександр Миколайович
    Робота присвячена експериментальному дослідженню впливу регулювання температурного стану поршнів на еколого-економічні показники та надійність дизеля. Проаналізовано дані попередніх експериментальних та розрахункових досліджень в цьому напрямі. Описано експериментальний стенд та обрані режими випробувань. За результатами дослідження дані рекомендації щодо комплексного покращення показників екологічності та паливної економічності дизеля та обрано напрямок подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження впливу регулювання теплового стану поршня на показники дизеля
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пильов, Володимир Олександрович; Клименко, Олександр Миколайович; Обозний, Сергій Володимирович
    Робота присвячена експериментальному дослідженню впливу регулювання інтенсивності масляного охолодження поршнів на паливну економічність дизеля та емісію шкідливих речовин з його відпрацьованими газами. Проаналізовано дані попередніх експериментальних та розрахункових досліджень в цьому напрямі. Описано експериментальний стенд та обрані цикли випробувань. Виявлено позитивний вплив регулювання теплового стану поршнів дизеля на викиди монооксидів вуглецю та сумарних оксидів азоту, а також на димність відпрацьованих газів. За результатами дослідження дани рекомендації щодо зниження паливної економічності та обрано напрямок подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу комплексу конструктивних та регулювальних параметрів дизеля ЧН12/14 на теплонапруженість і ресурсну міцність поршня
    (НТУ "ХПІ", 2010) Турчин, В. Т.; Пильов, Володимир Олександрович; Білогуб, Олександр Віталійович; Карягін, Ігор Миколайович; Коваленко, В. Т.; Обозний, Сергій Володимирович; Матвєєнко, Володимир Володимирович
    Проведено експериментальне дослідження впливу конструктивних та регулювальних параметрів дизеля на його температурний стан. Визначено вплив кута випередження впорскування палива, проміжного охолодження повітря та охолодження поршня на температуру в зоні кромки камери згоряння. Виконано прогнозування ресурсної міцності матеріалу поршня при наявності проміжного охолодження повітря та наявності масляного охолодження поршня.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка механічних напружень у випускних клапанах методами тензометрії
    (НТУ "ХПІ", 2009) Триньов, Олександр Володимирович; Коваленко, В. Т.; Обозний, Сергій Володимирович; Куць, В. П.; Клименко, Олександр Миколайович
    Важливим етапом у створенні математичних моделей теплонапруженого стану деталей ДВЗ є їх перевірка на адекватність, яку проводять в ході моторних та безмоторних експериментів. Розглядається методика проведення безмоторного експерименту для аналізу напружено-деформованого стану випускного клапана швидкохідного дизеля 4ЧН12/14 з використанням тензометричних датчиків. Оцінюється вплив геометричної форми тарілки клапана та властивостей матеріалу на характер деформацій при прикладенні механічного навантаження. Підтверджується коректність розрахункової схеми закріплення в задачі механіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка температурного стану стінки камери згоряння поршня з шаром нагару
    (НТУ "ХПІ", 2012) Марченко, Андрій Петрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Пильов, Вячеслав Володимирович; Матвєєнко, Володимир Володимирович; Обозний, Сергій Володимирович
    В роботі приведено результати вимірювання шару нагару, що утворився за незначний час роботи двигуна. Здійснено моделювання температурного стану поверхонь з нагаром та порівняно його з випадком наявності штучної частково-динамічної теплоізоляції.