Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг об'єктів права інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    В доповіді доведено, що ефективне управління та захист інтелектуальних активів сприяє підвищенню інноваційного потенціалу, розвитку нових ринків та збільшенню економічної вартості компаній. Водночас, необхідно враховувати виклики, пов’язані з порушенням прав ІВ, та активно працювати над удосконаленням механізмів їх захисту на міжнародному рівні.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг промислового підприємства в умовах воєнного стану
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    Підприємства, які можуть швидко адаптуватися та будувати партнерські відносини, матимуть більше шансів на виживання та успіх.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання економічної ефективності процесу управління стратегічними змінами для формування конкурентних переваг підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Мехович, Сергій Анатолійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Крамськой, Дмитро Юрійович
    У статті розглядається процес моделювання економічної ефективності управління стратегічними змінами на промислових підприємствах з метою формування конкурентних переваг. Аналізуються ключові аспекти системного підходу до стратегічних змін, включаючи аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, встановлення цілей, розробку моделей економічної ефективності та постійний моніторинг результатів. Особлива увага приділяється використанню фінансових і нефінансових показників для комплексної оцінки ефективності змін. Обґрунтовано, що моделювання економічної ефективності управління стратегічними змінами є важливим інструментом для досягнення довгострокового успіху та формування стійких конкурентних переваг промислових підприємств. Доведено, що моделювання економічної ефективності процесу управління стратегічними змінами є важливим інструментом для досягнення та збереження конкурентних переваг підприємства. Використання фінансових та нефінансових показників дозволяє об'єктивно оцінити ефективність впроваджуваних змін та приймати обґрунтовані рішення. Успішне впровадження стратегічних змін сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства, задоволеності клієнтів та загальній конкурентоспроможності на ринку. Висновки статті містять рекомендації щодо розробки та впровадження системних підходів до управління стратегічними змінами, використання інноваційних технологій, врахування комплексних показників ефективності та підтримки гнучкості й адаптивності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація як фактор конкурентоспроможності у єдиному міжнародному цифровому ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Кузьминський, Костянтин Миколайович; Перерва, Олександр Петрович
    У статті розглянуто актуальні питання, пов’язані зі створенням єдиного міжнародного цифрового ринку. Умови, в яких належить функціонувати промисловому комплексу України в найближчій перспективі знаходяться під впливом глобалізації. Найбільш впливовими факторами цих процесів є цифрова трансформація, пандемія та військові конфлікти. Надано стислу інформацію щодо сутності цих процесів. Зазначено, що діджиталізація здійснюється у межах економічної політики, яка в ЄС спрямована на створення єдиного міжнародного цифрового ринку. Наведено характерні риси цього процесу. Створення єдиного цифрового ринку є однією з головних перспектив та викликів сучасності. Цифровізація створила світ без кордонів та її впровадження вимагає нової форми управління на основі характерних для неї специфічних властивостей. Цей процес потребує вирішення ряду практичних і політичних питань у економічних та торгівельних відносинах міжнародної спільноти. Ігнорування цих процесів, або необ’єктивна оцінка у підходах до їх здійснення може привести до катастрофічних наслідків у забезпеченні конкурентоспроможності окремих підприємств, регіонів і цілої країни. Зазначено, що проблема регулювання єдиного цифрового ринку полягає в забезпеченні можливості для єдиного ринку працювати в цифровому світі так само, як і в аналоговому. Це означає забезпечення кращого доступу для споживачів і компаній до електронних товарів та послуг на всій території ЄС, а також створення умов для розвитку цифрових мереж та сфери послуг і максимізації потенціалу зростання цифрової економіки ЄС.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентні переваги науково-технічної продукції
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесів
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування конкурентних переваг наукової продукції в ФРН
    (Сумський державний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    В доповіді доведено, що головним елементом інноваційної політики в ФРН стала політика в галузі досліджень і освіти, діяльність якої полягала насамперед у проведенні передових наукових досліджень та підвищенні якості освіти з метою підвищення інноваційного потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентні переваги інноваційної продукції агропромислового сектору економіки
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    У даній науковій доповіді розглядається методика виявлення конкурентоспроможних факторів інноваційної продукції. З урахуванням постійних змін на ринку та зростаючої конкуренції, важливо мати чітке розуміння тих аспектів продукту, які роблять його привабливим для споживачів і відмінним від аналогічних товарів від інших виробників.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентні переваги науково-технічної продукції як фактор сталого розвитку підприємства
    (Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що реалізація інноваційної стратегії забезпечує досягнення конкретних конкурентних переваг, зміст яких детерміновано завданнями, поставленими під час формулювання інноваційної стратегії. Перелік можливих конкурентних переваг вельми великий – від нарощування репутаційного капіталу до підвищення екологічної стійкості функціонування підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Форми протидії недобросовісній конкуренції в міжнародному бізнес-плануванні
    (Інтерсервіс, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що недобросовісна конкуренція у міжнародному бізнес-плануванні відноситься до ситуацій, коли компанії використовують неправомірні або неетичні методи для отримання переваги на ринку. При цьому представники компанії пропонують товари або послуги за непропорційно низькими цінами, які нижчі, ніж їх вартість, з метою витіснення конкурентів або заволодіння ринком. Займаються розповсюдженням неправдивої чи маніпульованої інформації про продукти чи послуги, щоб здати їх вигідніше для власного бізнесу або зіпсувати репутацію конкурентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що формування конкурентних переваг туризму в Україні вимагає комплексного підходу, який базується на унікальних ресурсах та особливостях країни, інноваціях, маркетингових стратегіях та співпраці з іншими учасниками туристичного ринку.