Публікація: Конкурентні переваги науково-технічної продукції
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавський університет економіки і торгівлі
Анотація
Проведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесів
Опис
Ключові слова
ринок, конкуренція, попит, пропозиція, наукова продукція, методи оцінки
Бібліографічний опис
Перерва О. П. Конкурентні переваги науково-технічної продукції [Електронний ресурс] / О. П. Перерва, Т. В. Романчик // Управління розвитком соціально-економічних систем в умовах війни російської федерації проти України : матepiали Miжнаp. наyк.-пpакт. iнтepнeт-конф., (м. Полтава, 13 лютого 2024 p.). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 316-320. – 1 eлeктpон. опт. диcк (CD-ROM). – Отримано з http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/13659/1/328-2168.pdf, вільний (дата звернення 09.07.2024 р.).