Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Формування конкурентних переваг промислового підприємства в умовах воєнного стану(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Перерва, Олександр ПетровичПідприємства, які можуть швидко адаптуватися та будувати партнерські відносини, матимуть більше шансів на виживання та успіх.Документ Моделювання економічної ефективності процесу управління стратегічними змінами для формування конкурентних переваг підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Мехович, Сергій Анатолійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Крамськой, Дмитро ЮрійовичУ статті розглядається процес моделювання економічної ефективності управління стратегічними змінами на промислових підприємствах з метою формування конкурентних переваг. Аналізуються ключові аспекти системного підходу до стратегічних змін, включаючи аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, встановлення цілей, розробку моделей економічної ефективності та постійний моніторинг результатів. Особлива увага приділяється використанню фінансових і нефінансових показників для комплексної оцінки ефективності змін. Обґрунтовано, що моделювання економічної ефективності управління стратегічними змінами є важливим інструментом для досягнення довгострокового успіху та формування стійких конкурентних переваг промислових підприємств. Доведено, що моделювання економічної ефективності процесу управління стратегічними змінами є важливим інструментом для досягнення та збереження конкурентних переваг підприємства. Використання фінансових та нефінансових показників дозволяє об'єктивно оцінити ефективність впроваджуваних змін та приймати обґрунтовані рішення. Успішне впровадження стратегічних змін сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства, задоволеності клієнтів та загальній конкурентоспроможності на ринку. Висновки статті містять рекомендації щодо розробки та впровадження системних підходів до управління стратегічними змінами, використання інноваційних технологій, врахування комплексних показників ефективності та підтримки гнучкості й адаптивності підприємств.Публікація Особливості формування конкурентних переваг наукової продукції в ФРН(Сумський державний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ доповіді доведено, що головним елементом інноваційної політики в ФРН стала політика в галузі досліджень і освіти, діяльність якої полягала насамперед у проведенні передових наукових досліджень та підвищенні якості освіти з метою підвищення інноваційного потенціалу.Документ Конкурентні переваги інноваційної продукції агропромислового сектору економіки(Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр ПетровичУ даній науковій доповіді розглядається методика виявлення конкурентоспроможних факторів інноваційної продукції. З урахуванням постійних змін на ринку та зростаючої конкуренції, важливо мати чітке розуміння тих аспектів продукту, які роблять його привабливим для споживачів і відмінним від аналогічних товарів від інших виробників.Публікація Конкурентні переваги науково-технічної продукції як фактор сталого розвитку підприємства(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що реалізація інноваційної стратегії забезпечує досягнення конкретних конкурентних переваг, зміст яких детерміновано завданнями, поставленими під час формулювання інноваційної стратегії. Перелік можливих конкурентних переваг вельми великий – від нарощування репутаційного капіталу до підвищення екологічної стійкості функціонування підприємства.Документ Виявлення конкурентоспроможних факторів інноваційної продукції(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр ПетровичУ даній науковій доповіді розглядається методика виявлення конкурентоспроможних факторів інноваційної продукції. З урахуванням постійних змін на ринку та зростаючої конкуренції, важливо мати чітке розуміння тих аспектів продукту, які роблять його привабливим для споживачів і відмінним від аналогічних товарів від інших виробників.Документ Формування конкурентних переваг в конкурентному маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Перерва, Олександр ПетровичЗапропоновано два різних типи конкурентних переваг у концепції конкурентного маркетингу. Природні конкурентні переваги - вони цінуються найбільше, найбільшу вигоду такі переваги приносять споживачам. Штучні конкурентні переваги - вони формуються маркетинговими службами підприємств. Їх основне призначення - посилення природних достоїнств.Публікація Інтелектуальна складова конкурентної переваги(2023) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДоведено, що продукція з інтелектуальною складовою може мати як ринкову, так і науково-технічну новизну. В умовах конкуренції інновація, як спосіб задоволення потреб суспільства, повинна доводити свою перевагу перед аналогічними благами. Конкурентоспроможність підприємства проявляється в його здатності перерозподіляти вартість продукції на свою користь за рахунок можливості заміни традиційних видів діяльності інноваційними.Публікація Інтелектуальна технологія як конкурентний ресурс промислового підприємства(2023) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаВ доповіді обґрунтовано, що тримання додаткових переваг в бізнесі багато в чому стало можливим завдяки широкому використанню інтелектуальних інтернет-технологій. Вони дозволили зміцнити інформаційні зв'язки між підприємствами, знизити витрати, забезпечити адаптацію бізнесу до вимог ринку. До технологій, які поки не дають конкурентних переваг, але незабаром стануть такими, відносяться корпоративні портали, системи електронного документообігу та «інтелектуальні» системи безпеки і контролю доступу.