Публікація:
Інтелектуальна складова конкурентної переваги

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що продукція з інтелектуальною складовою може мати як ринкову, так і науково-технічну новизну. В умовах конкуренції інновація, як спосіб задоволення потреб суспільства, повинна доводити свою перевагу перед аналогічними благами. Конкурентоспроможність підприємства проявляється в його здатності перерозподіляти вартість продукції на свою користь за рахунок можливості заміни традиційних видів діяльності інноваційними.

Опис

Ключові слова

інновації, ринок, інтелектуальні продукти, конкурентні переваги, підприємства

Бібліографічний опис

Перерва О. Інтелектуальна складова конкурентної переваги [Електронний ресурс] / О. Перерва, Т. Романчик // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 245-247. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в