Публікація: Інтелектуальна складова конкурентної переваги
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Доведено, що продукція з інтелектуальною складовою може мати як ринкову, так і науково-технічну новизну. В умовах конкуренції інновація, як спосіб задоволення потреб суспільства, повинна доводити свою перевагу перед аналогічними благами. Конкурентоспроможність підприємства проявляється в його здатності перерозподіляти вартість продукції на свою користь за рахунок можливості заміни традиційних видів діяльності інноваційними.
Опис
Ключові слова
інновації, ринок, інтелектуальні продукти, конкурентні переваги, підприємства
Бібліографічний опис
Перерва О. Інтелектуальна складова конкурентної переваги [Електронний ресурс] / О. Перерва, Т. Романчик // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 245-247. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).