Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Формування конкурентних переваг об'єктів права інтелектуальної власності(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Перерва, Олександр ПетровичВ доповіді доведено, що ефективне управління та захист інтелектуальних активів сприяє підвищенню інноваційного потенціалу, розвитку нових ринків та збільшенню економічної вартості компаній. Водночас, необхідно враховувати виклики, пов’язані з порушенням прав ІВ, та активно працювати над удосконаленням механізмів їх захисту на міжнародному рівні.Публікація Конкурентні переваги науково-технічної продукції(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесівДокумент Формування конкурентних переваг туризму в Україні(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що формування конкурентних переваг туризму в Україні вимагає комплексного підходу, який базується на унікальних ресурсах та особливостях країни, інноваціях, маркетингових стратегіях та співпраці з іншими учасниками туристичного ринку.Публікація Конкурентоспроможність інноваційної продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Компаративний аналіз конкурентних переваг на міжнародному ринку(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Перерва, Олександр Петрович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано під міжнародною конкурентоспроможністю розуміють володіння властивостями, що створюють переваги для суб'єкта конкуренції на світовому ринку. Носіями цих властивостей, тобто конкурентних переваг, можуть бути різні види продукції, організації та підприємства, їх групи, що утворюють галузеві або конгломератні об'єднання, і навіть окремі країни або їх об'єднання (регіональні, політичні, етнокультурні), що змагаються за лідерство в різних сферах міжнародних економічних відносин.Документ Формування конкурентних переваг в конкурентному маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Перерва, Олександр ПетровичЗапропоновано два різних типи конкурентних переваг у концепції конкурентного маркетингу. Природні конкурентні переваги - вони цінуються найбільше, найбільшу вигоду такі переваги приносять споживачам. Штучні конкурентні переваги - вони формуються маркетинговими службами підприємств. Їх основне призначення - посилення природних достоїнств.