Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг об'єктів права інтелектуальної власності
    (Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    В доповіді доведено, що ефективне управління та захист інтелектуальних активів сприяє підвищенню інноваційного потенціалу, розвитку нових ринків та збільшенню економічної вартості компаній. Водночас, необхідно враховувати виклики, пов’язані з порушенням прав ІВ, та активно працювати над удосконаленням механізмів їх захисту на міжнародному рівні.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентні переваги науково-технічної продукції
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведене дослідження дозволяє дійти до наступних висновків. Інновацію – у тих промислових підприємств – слід подати як процес та результат розробки, впровадження та комерціалізації підприємством науково-технічного нововведення з метою задоволення потреб самого підприємства та споживачів; інноваційний розвиток є практично єдиним способом досягнення конкурентних переваг промислового підприємства; принципи, яким має відповідати ефективна інноваційна стратегія підприємства – гнучкість та адаптивність, системність, адекватність, ефективність, безперервність; основні конкурентні переваги інноваційного підприємства – підвищення доходів, скорочення питомих витрат, збільшення цінності продукції, підвищення ефективності бізнес-процесів
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг туризму в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що формування конкурентних переваг туризму в Україні вимагає комплексного підходу, який базується на унікальних ресурсах та особливостях країни, інноваціях, маркетингових стратегіях та співпраці з іншими учасниками туристичного ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентоспроможність інноваційної продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Компаративний аналіз конкурентних переваг на міжнародному ринку
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Перерва, Олександр Петрович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано під міжнародною конкурентоспроможністю розуміють володіння властивостями, що створюють переваги для суб'єкта конкуренції на світовому ринку. Носіями цих властивостей, тобто конкурентних переваг, можуть бути різні види продукції, організації та підприємства, їх групи, що утворюють галузеві або конгломератні об'єднання, і навіть окремі країни або їх об'єднання (регіональні, політичні, етнокультурні), що змагаються за лідерство в різних сферах міжнародних економічних відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг в конкурентному маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Перерва, Олександр Петрович
    Запропоновано два різних типи конкурентних переваг у концепції конкурентного маркетингу. Природні конкурентні переваги - вони цінуються найбільше, найбільшу вигоду такі переваги приносять споживачам. Штучні конкурентні переваги - вони формуються маркетинговими службами підприємств. Їх основне призначення - посилення природних достоїнств.