Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
38 результатів
Результати пошуку
Документ Економічне обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу та стартап-проектів з урахуванням комерційних ризиків(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Посохов, Ігор Михайлович; Савченко, Ольга Ігорівна; Лепський, Роман Сергійович; Шеін, Євген СергійовичУ статті розглядається питання економічного обґрунтування ефективності використання виробничого потенціалу підприємств та стартап-проєктів з урахуванням комерційних ризиків. Дослідження спрямоване на розробку підходів до оптимізації виробничих процесів через інтеграцію інновацій, які пропонуються стартапами, та управління ризиками, що виникають у зв’язку з невизначеністю ринку та технологічними змінами. Основна увага приділяється методам оцінювання економічного ефекту, оцінки комерційних ризиків та стратегіям їх мінімізації для забезпечення стійкості та конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах ринку. Проведено дослідження методик економічної оцінки виробничого потенціалу та стартап-проєктів на промислових підприємствах з урахуванням комерційного ризику. Доведено, що для успішної реалізації стартап-проєктів необхідно враховувати комерційні ризики, пов'язані з невизначеністю ринку, змінами в технологічному середовищі, а також можливими фінансовими втратами. Ефективне управління цими ризиками дозволяє мінімізувати негативні наслідки та забезпечити стабільний розвиток підприємства.Документ Оцінка ефективності процесів автоматизації виробничих процесів(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Пономарьов, Владислав ДмитровичВ доповіді визначено, що основні завдання методів оцінки ефективності автоматизації виробництва виробляють в тому, щоб розрахувати очікуваний приріст продуктивності зразка і виразу. Автоматизація у багатьох випадках супроводжується високими одночасними витратами, які знаходяться в складному співвідношенні з реальною гідністю.Документ До питання ефективності управління інтелектуальною власністю(Видавець Роман Козлов, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що можливість для суб'єктів господарювання зберегти свої позиції на ринку інтелектуальної власності можлива за рахунок реалізації наступних заходів: спрощення процедур подання заявок; аудит корпоративного портфеля; залучення досвідчених фахівців: користування послугами патентних повірених та оцінювачів; створення та зміцнення патентних служб на підприємствах; формування мотивації для підвищення зацікавленості співробітників підприємства.Документ Управління стратегічними інноваційними змінами на підприємстві(Видавець Роман Козлов, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що стратегічне планування і стратегічне управління інноваційними змінами мають відмінності в цілях і методах реалізації. Планування є невід'ємною частиною стратегічного управління, яка включає в себе такі початкові етапи, як визначення місії компанії, виявлення можливих проблем, розробка стратегії інноваційних змін. Але планування не включає в себе реалізацію стратегії і подальшу оцінку результатів цієї реалізації.Публікація Технології маркетингу з використанням соціальних мереж(Видавець Роман Козлов, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичОбґрунтовано, що при оцінці будь-якого каналу комунікації постає питання про оцінку ефективності реклами. Таким чином, при традиційному підході до оцінки ефективності досягнутих результатів критерії ефективності (показники) вибираються в залежності від цілей і завдань рекламної кампанії. Незалежно від використовуваного засобу масової інформації, цілі рекламної кампанії можна розділити на дві великі групи: комерційні та комунікативні. В результаті розрізняють комунікативну та економічну ефективність.Документ Особливості міжнародного інформаційного бізнесу(Видавець Роман Козлов, 2024) Чурилович, Юлія Михайлівна; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичВизначено, що глобальні можливості обміну інформаційними продуктами та послугами впливають на глобальний та регіональний попит, координують їх виробництво, стимулюють інвестиції в інформаційно-комунікаційну галузь, створюють нові потужності для співпраці у різних сферах – від традиційних, де впроваджуються нові технології, до інтелектуальних, високотехнологічних, які визначають потенціал економіки майбутнього.Документ Управління проєктами: дослідження комерційних ризиків(Видавець Роман Козлов, 2024) Чебанкова, Каріна Сергіївна; Крамськой, Дмитро Юрійович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що ризики можна розділити на два типи: передбачувані і непередбачувані. Передбачувані ризики - це ризики, які можуть бути виявлені та проаналізовані. По відношенню до таких ризиків можна планувати дії, спрямовані на їх запобігання і зниження впливу на проект. Непередбачувані ризики – це ризики, які неможливо ідентифікувати, а отже, не можна спланувати реагування. Непередбачувані ризики – це непередбачені події. Єдине, що можна зробити в цьому випадку - створити якийсь резерв бюджету проекту на випадок невідомих, але потенційно можливих змін.Документ Міжнародний бізнес в умовах глобалізації економіки(Видавець Роман Козлов, 2024) Федоренко, Ольга Володимирівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді обґрунтовано, що міжнародний бізнес може розглядатися як самостійна соціально-економічна система, що включає суб'єктів міжнародної економічної діяльності; міжнародні ділові та трудові відносини; міжнародне підприємницьке середовище; зв'язки із споживачами, органами влади, бізнесом; накопичені знання, інноваційний потенціал; інституційні структури.Документ Конкурентоспроможнісь підприємства: компаративний аналіз(Видавець Роман Козлов, 2024) Станєва, Катерина Сергіївна ; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді визначено, що ситуація на ринку багато в чому залежить від стану і результатів конкуренції. У період розвитку ринкової економіки визначається необхідність формування виробничого потенціалу та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Підприємства надають великого значення аналізу своїх сильних і слабких сторін з метою оцінки своїх реальних конкурентних можливостей і розробки заходів і засобів, за допомогою яких підприємство може підвищити свою конкурентоспроможність і забезпечити свій успіх. Для його забезпечення нагально рекомендується проводи компаративний аналіз конкурентоспроможності.Документ Інформаційний потенціал підприємства: складові та особливості визначення(Видавець Роман Козлов, 2024) Нестеров, Дмитро Олександрович; Перерва, Петро ГригоровичВизначено, що інформаційний потенціал суспільства складають сукупність засобів, методів і умов, що дозволяють використовувати інформаційні ресурси. До них відноситься: весь виробничо-технологічний комплекс виробництва сучасних засобів і методів обробки і передачі інформації; мережа науково-дослідних, освітніх, адміністративних, комерційних та інших організацій, що надають інформаційні послуги на основі сучасних інформаційних технологій.