Публікація:
Технології маркетингу з використанням соціальних мереж

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Обґрунтовано, що при оцінці будь-якого каналу комунікації постає питання про оцінку ефективності реклами. Таким чином, при традиційному підході до оцінки ефективності досягнутих результатів критерії ефективності (показники) вибираються в залежності від цілей і завдань рекламної кампанії. Незалежно від використовуваного засобу масової інформації, цілі рекламної кампанії можна розділити на дві великі групи: комерційні та комунікативні. В результаті розрізняють комунікативну та економічну ефективність.

Опис

Ключові слова

маркетинг, соціальні мережі, економічна ефективність, управління, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Шаповал В. С. Технології маркетингу з використанням соціальних мереж [Електронний ресурс] / В. С. Шаповал, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Майбутнє – аудит : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кривий Ріг, 15 січня 2024 р. / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук ; Криворізький національний університет. – Електрон. текст. дані. – Кривий Ріг : Роман Козлов, 2024. – C. 236-238. – Отримано з http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5222, вільний (дата звернення 27.05.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в