Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 46
  • Ескіз
    Документ
    Фактори розвитку ринку криптовалют
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Єлизавета Сергіївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Перерва, Петро Григорович
    Розвиток ринку криптовалют є важливим явищем, яке має потенціал змінити фінансову систему та спосіб, яким ми взаємодіємо з грошима. Однак, важливо також пам'ятати про ризики, пов'язані з цим ринком, і приймати обдумані рішення при залученні до нього. Зацікавленість як інвесторів, так і споживачів у криптовалютах може впливати на їхню популярність та ціни. Криптовалюти мають потенціал змінити спосіб, яким ми працюємо з фінансами, сприяючи більшому доступу до фінансових послуг та інноваціям у галузі фінансової діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Форсайт-методи в маркетинговій діяльності підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Катерина Сергіївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Перерва, Петро Григорович
    У даній доповіді досліджується застосування методів форсайт у маркетинговій діяльності підприємств. Методи форсайт є потужним інструментом стратегічного управління, що дозволяє визначити можливі майбутні сценарії та тенденції, які можуть вплинути на діяльність підприємстваВ доповіді представлено основні підходи до використання методів форсайт у маркетингу, включаючи сценарне моделювання, аналіз тенденцій та прогнозування ризиків.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження виробничих переваг та недоліків інтелектуально-інноваційних технологій
    (2023) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що технологічне нововведення - це джерело технологічного нововведення, яке набуває цієї якості з моменту прийняття його для поширення у вигляді нового продукту. Процес виведення інновації на ринок запропоновано називати процесом комерціалізації. З моменту виходу новації на ринок вона стає інновацією.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародна конкурентоспроможність: компаративний аналіз
    (2023) Синіговець, Ольга Миколаївна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    В рамках даного дослідження була зроблена спроба розробити власну систему експертних оцінок для визначення комплексного показника конкурентної позиції регіону, що складається з 4 типів критеріїв: критерії зовнішнього середовища, критерії міжнародного середовища, техніко-економічні та фінансові критерії, критерії ринкового середовища.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління потенціалом конкурентоспроможності підприємства
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Проскурня, Олена Михайлівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що важливим фактором підвищення конкурентоспроможності підприємства є використання можливостей підприємства, що відрізняють його від конкурентів. Всі фактори, що впливають на конкурентоспроможність потенціалу підприємства, запропоновано розділити на дві великі групи: зовнішні і внутрішні.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний маркетинг: концептуальні основи використання
    (2023) Болюх, Ірина Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Стратегічний маркетинг визначений як управлінська функція, відповідальна за виявлення, передбачення та задоволення потреб споживачів та отримання підприємством прибутку. Таким чином, стратегічний маркетинг – це одночасно філософія та набір методів, які вирішують такі питання, як дослідження, дизайн та розробка продукту, ціноутворення, упаковка, продаж та стимулювання збуту, реклама, зв'язки з громадськістю, дистрибуція та після продажне обслуговування.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив на поведінку споживачів за допомогою нейромаркетингу
    (2023) Потапов, Ф. В.; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що, знаючи біохімію емоційних реакцій покупців, продавці можуть ефективно впливати на всі п'ять людських почуттів, застосовуючи позитивні подразники у вигляді запахів, музики, кольорів, викладки товарів, позитивно впливаючи на настрій і купівельну спроможність відвідувачів магазину, і, як наслідок, збільшуючи продажі.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Запропоновано організаційну модель ринку інтелектуальних технологій, яка включає в себе джерела попиту і джерела пропозиції. Між цими структурними елементами ринку знаходиться інфраструктурна складова ринку, яка функціонально суттєво впливає на ціни попиту і пропозиції, а фізично включає різні торговельні, складські, інформаційні, фінансові, посередницькі та інші структури, які створюються самостійно, або ж працюють за кошти розробників чи покупців технологічних інновацій. Такі структури забезпечують взаємодію між попитом та пропозицією і працюють з метою забезпечення процесів технологічного трансферу.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження кон'юнктури ринку мобільних телефонів та перспектив його розвитку
    (2022) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро Григорович
    Проведені дослідження свідчать про те, що найактивнішим сегментом споживачів смартфонів є молоді люди. З усієї кількості молоді 25-34 років 40% користуються смартфонами "завжди" та "дуже часто".
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентного середовища смартфонів
    (Криворізький національний університет, 2022) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що ринок смартфонів – ринок з високим ступенем конкуренції: крім технічних характеристик, брендингова складова є однією з провідних, а найчастіше і головною причиною покупки. Конкуренція на цьому ринку досить сильна, головні гравці з однаковим ступенем інтенсивності беруть участь у конкурентній боротьбі, максимально швидко впроваджуючи всі передові винаходи та технології.