Публікація:
Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Рівненський державний гуманітарний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Запропоновано організаційну модель ринку інтелектуальних технологій, яка включає в себе джерела попиту і джерела пропозиції. Між цими структурними елементами ринку знаходиться інфраструктурна складова ринку, яка функціонально суттєво впливає на ціни попиту і пропозиції, а фізично включає різні торговельні, складські, інформаційні, фінансові, посередницькі та інші структури, які створюються самостійно, або ж працюють за кошти розробників чи покупців технологічних інновацій. Такі структури забезпечують взаємодію між попитом та пропозицією і працюють з метою забезпечення процесів технологічного трансферу.

Опис

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Маркетингові засади формування ринку інноваційно-інтелектуальних продуктів / П. Г. Перерва, О. П. Косенко // Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / наук. ред. Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега ; Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. – Львів ; Рівне : О. Зень, 2022. – Розд. 2.6. – С. 131-153.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в