Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Ефективність експортно-імпортних механізмів міжнародної діяльності українських підприємств стартапів(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Хлистун, Діана Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичЕфективність експортної діяльності підприємства може бути виміряна за допомогою різних показників та критеріїв. В науковій доповіді сформована система такого роду показників, яка пропонується для практичного використання промисловими підприємствами при здійснення експортно-імпортних операцій.Документ Управління процесами стимулювання продаж інноваційної продукції(Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2022) Неруш, Єлизавета Ігорівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що найважливішою особливістю розвитку світової системи господарства на сучасному етапі є інтенсивний обмін науково-технічними досягненнями, різними об'єктами інтелектуальної власності, який перейшов у сферу економічних відносин. Показано, що сьогодні більшість фірм промислово-розвинених країн розглядають патенти та інші об'єкти інтелектуальної власності, їх використання як виключно важливий чинник конкуренції та забезпечення економічного зростання.Публікація Комерціалізація інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелів(Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена МихайлівнаПублікація Комплаєнс як фактор інноваційного розвитку підприємства(Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування(ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина ВікторівнаПідручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.Публікація Потенціал інноваційно-інвестиційних можливостей промислових підприємств(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Назаренко, Станіслав МиколайовичДоведено, що лише активізація процесу інвестування в інноваційний розвиток може викликати якісні зрушення в техніці та технології виробничої бази промислових підприємств та покращити кінцеві економічні результати їх діяльності на основі підвищення якості управління збігом інвестиційного попиту та інвестиційної пропозиції на ринку інвестиційних товарів.Документ Якість та сертифікація інтелектуальної продукції як фактор конкурентоздатності країни(НТУ "ХПИ", 2008) Шводіаур, Герхард; Перерва, Петро Григорович; Маслак, Ольга ІванівнаВ статті приведений детальний аналіз поняття якості та сертифікації інтелектуальної продукції на промислових підприємствах. На основі використання світових та національних стандартів якості наведені рекомендації по створенню ефективної системи управління якістю продукції. Запропоновано використання системи якістю продукції по етапам її життєвого циклу.Публікація Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу(Університетська книга, 2008) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Публікація Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема(Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2015) Бажал, Юрій Миколайович; Бакушевич, Іванна Всеволодівна; Венесаар, Урве; Гараєва, Тетьяна Юріївна; Григор'єв, Геннадій Степанович; Гуменна, Олександра Віталіївна; Іванова, Наталія Юріївна; Калантарідіс, Крістос; Косенко, Олександра Петрівна; Крачко, Світлана Андріївна; Мельников, Олег Станіславович; Нестеренко, Роман Олександрович; Опекун, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Пічик, Катерина Валеріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Слава, Світлана Степанівна; Чала, Ніна ДмитрівнаНавчальний посібник підготовлено колективом авторів – учасників міжнародного проекту ТЕМПУС IV–5 "Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницькій освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах". У посібнику міститься матеріал для вивчення ключових компонентів сучасного інноваційного підприємництва: методів стимулювання та практичного застосування креативного мислення, інноваційного менеджменту підприємства, управління інтелектуальною власністю та формуванням сучасної інноваційної екосистеми. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємців-інноваторів.Публікація Формування кон'юнктури ринку електротехнічної продукції(Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаРозглянуто актуальні питання формування складу факторів, які впливають на кон’юнктуру ринку машинобудівних виробів. Як об’єкт дослідження визначено продукцію електротехнічної промисловості. Всі фактори впливу систематизовано та проаранжовано за їх вагомістю. Для досягнення цієї мети автори запропонували використовувати блочно-експертний підхід. Теоретично важливими та практично значущими є пропозиції авторів щодо моніторингу кон’юнктури з використанням тригонометричних функцій. Автори довели, що такий підхід є достатньою мірою обґрунтованим, оскільки при цьому визначається співвідношення вартісних та якісних показників виробів. Це дає можливість здійснювати техніко-економічне оцінювання та науково обґрунтоване управління ринковими характеристиками комерційно-виробничої діяльності підприємства. Це також допомагає приймати рішення щодо реального впливу підприємства на стан кон’юнктури своєї продукції. Все це загалом підвищує споживчий рівень продукції, що випускається, та конкурентоспроможність самого підприємства на ринку.