Публікація:
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Опис

Ключові слова

ринок інновацій, попит, продукція, товар, підприємство машинобудівне, розвиток сталий, канал маркетинговий, споживачі, модель економіко-математична, стратегія, ефективність економічна, реклама, потенціал інноваційний

Бібліографічний опис

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в