Публікація: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Дата
2008
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університетська книга
Анотація
У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Опис
Ключові слова
ринок інновацій, попит, продукція, товар, підприємство машинобудівне, розвиток сталий, канал маркетинговий, споживачі, модель економіко-математична, стратегія, ефективність економічна, реклама, потенціал інноваційний
Бібліографічний опис
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615 с.