Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаНавчальним планом підготовки студентів за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» другого рівня (магістерський) навчання передбачено вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». Метою вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ». є формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної відповідальності бізнесу і відповідних професійних компетенцій. Основними завданнями навчальної дисципліни є засвоєння студентами знань про теоретичні положення і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до виконання реферативних робіт з дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ» призначені для ознайомлення студентів з основними вимогами до робіт такого типу, правилами оформлення та основними критеріями оцінювання. Реферат – аналітичний огляд джерел інформації. Причому даний огляд повинен бути продуктивного типу, тобто містити творче осмислення реферованих джерел. Реферат широко застосовується в навчальному процесі як спосіб оцінювання не тільки знань студента, а ще і його вміння опрацьовувати та аналізувати джерела інформації. Виконання студентом реферативних робіт стимулює творчі здібності та дозволяє повністю розкрити його потенціал до самостійної роботи. Під час написання реферату відбувається узагальнення та структурування знань за тематикою реферату, тому вибір тематики реферату слід проводити з врахуванням подальшої роботи студента в даному напрямку.Документ Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Віктор Геннадійович; Подрез, Ольга ІванівнаРозкрито теоретичні основи та практичні методи реалізації соціально відповідальної поведінки суб’єктами господарювання. Значну увагу приділено розгляду теоретичних основ, моделей та концепцій соціальної відповідальності. Конспект лекцій відповідає структурі та змісту програми курсу «Соціальна відповідальність бізнесу в МЕВ» та призначений для студентів вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації усіх форм навчання і напрямів підготовки «Міжнародні економічні відносини», а також для викладачів, аспіратів, менеджерів, підприємців.Документ Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни "Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаКурсова робота з предмету «Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн» виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань щодо поглиблення теоретичних засад стратегічного планування економічного розвитку країн світу; вивчення методології обґрунтування стратегій міжнародного бізнесу підприємств; набуття практичних навичок з аналізу та розробки стратегій розвитку підприємств, галузей, країн, регіональних угрупувань, міжнародних інституцій.Документ Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаРозкрито теоретичні основи формування міжнародних стратегій та моделей економічного розвитку країн, що враховують особливості впливу зовнішнього й внутрішнього середовища, політичних й економічних факторів, глобалізаційних і інтеграцій процесів, які відбуваються у світі. Видання призначено для підготовки магістрів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини».Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаСучасний стан світового господарства характеризується зміною парадигм розвитку глобальної економіки через накопичення протиріч у більшості складових світової економічної системи, що посилюються глобальними планетарними зсувами у кліматичному, бактеріологічному, радіаційному та генетичному балансах. До загальних викликів розвитку людства і глобальних проблем сучасності у теперішній час додаються протиріччя у концепціях економічного зростання різних категорій кран, що роблять недосяжними зусилля провідних країн світу у подоланні вказаних викликів. Міжнародна економіка охоплює у своїх рамках національні економіки різних кран світу. Тому дослідження міжнародних стратегій економічного розвитку передбачає насамперед аналіз економічних стратегій окремих країн світу та їх взаємозв’язок. Значну роль у розвитку міжнародної економіки відіграють так звані країни, що розвиваються, особливо лідери цієї групи держав. У дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій. Мета вивчення дисципліни «Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку» полягає у формуванні системи теоретичних знань та практичних рекомендацій про проблеми, методи, моделі розробки й реалізації міжнародних макростратегій економічного розвитку країн світу. Методичнні вказівки укладено згідно із силабусом дисципліни та конспектом лекцій. Вони налічують дев’ять тем.Публікація Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівнаКолективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.Документ Соціальна відповідальність підприємств в умовах воєнного часу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Подрез, Ольга ІванівнаВ роботі запропоновано ввести поняття "соціальна відповідальність підприємства", що характерно для умов воєнного часу.Публікація Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2022) Райко, Діана Валеріївна; Подрез, Ольга Іванівна; Черепанова, Вікторія ОлександрівнаМетою статті є уточнення теоретичних засад формування та застосування маркетингових інструментів, визначення їх місця в системі управління підприємством, класифікація за видами маркетингової діяльності та розподіленням на традиційні і новітні. Інструменти управління відіграють велику роль у виконанні місії та досягненні цілей, які поставлені перед підприємством, оскільки вони є способами, засобами, прийомами задля конкретної реалізації цілей управління суб’єктом господарювання. Маркетингові інструменти – основа ефективності маркетингової діяльності підприємства. У статті маркетингові інструменти розподілено на три групи: за видами маркетингових досліджень; за комплексом маркетингу; за аналізом результативності й ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано третю групу інструментів формувати за трьома напрямами – оцінка використання комплексу маркетингу з позиції його активності, результативності й ефективності маркетингової діяльності, та її впливу на рівень соціальної відповідальності підприємства. Кожна група містить як традиційні інструменти, що охоплюють традиційні методи дослідження, елементи та політики маркетингу, так і новітні, які базуються на сучасних інформаційних технологіях, психологічних прийомах, економіко-математичних моделях і методах.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи із дисципліни "Міжнародні стратегії економічного розвитку"(2022) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаНаведено мету та завдання, етапи написання курсової роботи з дисципліни "Міжнародні стратегії економічного розвитку", запропоновано 80 тем щодо виконання курсової роботи та представлено перелік джерел інформації щодо написання курсової роботи.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »