Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Основи психологічного консультування(2023) Ковальова, Ірина Борисівна; Попова, Галина ВікторівнаМетодичні вказівки містять у концентрованому вигляді теоретичний виклад кожної теми, що супроводжується практичними завданнями, які можуть бути орієнтиром для самостійної роботи студентів й організації ефективних семінарських та практичних занять.Документ Особливості ціннісних протиріч випускників ЗВО у сучасних умовах(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Попова, Галина Вікторівна; Ковальова, Ірина БорисівнаДокумент Психокорекційна програма роботи з жінками гінекологічних операцій(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2018) Попова, Галина Вікторівна; Ковальова, Ірина БорисівнаДокумент Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаВ публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.Документ Моделювання та корекція професійного шляху майбутніх фахівців засобами інноваційних психологічних технологій (гра "Ікігай")(Дике Поле, 2017) Попова, Галина Вікторівна; Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна ВікторівнаДокумент Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Соціально-психологічний тренінг"(КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаПрограма вивчення загальної навчальної дисципліни "Соціально-психологічний тренінг" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Соціально-психологічного тренінгу" є набуття знань в області соціально-психологічних механізмів СПТ і застосування різних тренінгових методів та вмінь конструктивної ділової взаємодії. Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціально-психологічні механізми СПТ. Завдання курсу "Соціально-психологічний тренінг": засвоєння студентами матеріалу з історії створення методу СПТ; основним теоретичним положенням відносно механізмів психологічного впливу в процесі СПТ та застосуванню різних тренінгових методів; побудова програм СПТ; оволодіння вміннями ефективного партнерського спілкування. Особлива увага приділяється формуванню вмінь управління кліматом відносин у діловому контакті, засвоєнню прийомів недирективного управління взаємодією.Документ Методичні рекомендації до дисципліни "Етнопсихологія"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаМетою викладання навчальної дисципліни "Етнопсихологія" є ознайомлення студентів з теоріями та результатами досліджень в етнопсихології; у формуванні у студентів інтересу до пізнання та навиків первинного аналізу етнокультурної специфіки індивідуальної та групової поведінки людей. Завдання вивчення дисципліни "Етнопсихологія" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ етнопсихології та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.Документ Методичні рекомендації до дисципліни "Психологія творчості"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гура, Тетяна Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаМетою викладання навчальної дисципліни "Психологія творчості" є в ознайомленні студентів з роллю та значенням психології творчості у системі психологічного знання; в ознайомленні із вітчизняними та зарубіжними теоріями стосовно центральних понять психології творчості;в ознайомленні із терапевтичними можливостями творчості. Завдання вивчення дисципліни "Психологія творчості" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ психологія творчості та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.Документ Моделювання соціалізаційних процесів студенства засобами інноваційних психологічних технологій (трансформаційних ігор)(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2017) Попова, Галина Вікторівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Богдан, Жанна БорисівнаУ статті аналізуються соціалізовані процеси і кризові ситуації в студентські роки. Наводиться опис трансформаційних коучінгових ігор, що моделюють ситуа-ції в області особистісних, групових і професійних відносин. Розглядаються ре-зультати дослідження ціннісних протиріч у майбутніх фахівців в умовах моделю-вання кар'єрного шляху за допомогою коучингової трансформаційної гри «Призначення». Представлені дані спостережень щодо гендерних особливостей типових ціннісних протиріч майбутніх фахівців.Документ Використання інноваційних методів навчання для розвитку навичок комунікативної взаємодії студентів НТУ "ХПІ"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаполова, Вікторія Валеріївна; Попова, Галина Вікторівна; Юнік, Світлана Болеславівна