Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Публікація
    Роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в умовах цифрової економіки
    (ТОВ "ДКС-центр", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Конохова, Зоя Петрівна
    Стаття розглядає роль інформаційних технологій у підвищенні конкурентоспроможності малих та середніх підприємств (МСП) в умовах цифрової економіки. Аналізуються переваги, які ці технології можуть принести МСП, такі як підвищення ефективності, збільшення продуктивності та розширення ринків збуту. Також звертається увага на виклики, пов'язані з впровадженням інформаційних технологій у МСП, такі як високі витрати та нестабільність технологічного середовища. Досліджуються можливі стратегії подолання цих викликів, такі як співпраця з технологічними партнерами та інвестування в навчання персоналу. Завершальна частина статті наголошують на важливості інформаційних технологій для забезпечення конкурентоспроможності МСП у сучасній цифровій економіці. Також висвітлюється необхідність постійного оновлення стратегій у цьому напрямку, щоб відповідати вимогам швидкозмінного технологічного середовища.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна
    Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист кваліфікаційної дипломної роботи на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетинг – це галузь діяльності підприємства, що спрямована на дослідження потреб споживачів та їх задоволення найкращими у порівнянні з конкурентами способами. Маркетинг охоплює використання комплексу методів і інструментів, за допомогою яких підприємство вивчає ситуацію на ринку та впливає на ринок. Тому здобувачі, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою « Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» першого рівня (бакалавр), повинні добре знати та вміти використовувати маркетинговий інструментарій впливу на попит товарів та послуг, обґрунтовувати маркетингові заходи, що пропонуються, з точок зору досягнення стратегічних цілей організації та підвищення ефективності її функціонування. При виконанні кваліфікаційної (дипломної) роботи здобувач повинен продемонструвати теоретичні знання та практичні навички у розв’язанні завдань дослідження маркетингового середовища та розробки маркетингового комплексу для певної організації (підприємства, установи тощо). Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту кваліфікаційної роботи, а також критерії її оцінки. При цьому організація виконання та захисту роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Метою підготовки маркетолога є формування фахівця з дослідження ринку, вивчення споживачів, їх потреб, складання товарного асортименту, організації діяльності підприємств у напрямку досягнення їх кінцевих цілей – задоволення потреб споживачів та отримання необхідного прибутку. Маркетолог повинен аналізувати та прогнозувати ринок товарів, які виготовляє підприємство. Це включає вміння збирати потрібну інформацію, обробляти її, аналізувати та приймати рішення щодо розробки нових виробів, ефективної системи збуту товарів, встановлення цін та організації рекламної кампанії. У цьому виданні надано рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», де вміщено всі необхідні дані про структуру та зміст курсової роботи, якими потрібно керуватися при її написанні та оформленні. Результатом написання курсової роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” – це теоретичний розгляд обраної теми, характеристика підприємства, аналіз його діяльності, характеристика макро- і мікросередовища, аналіз конкурентних позицій товарів на ринку. На основі такого аналізу та з результатів попередніх курсових робіт необхідно розробити рекомендації з удосконалення окремих напрямків товарної політики підприємства: асортиментна політика, ринкова адекватність товару, дизайн товару та упаковка, система якості підприємства і система сервісу, імідж товару, конкурентоспроможність товару та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика"
    (ТОВ "Триторія", 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Практикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетингова товарна політика". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова товарна політика
    (ТОВ "Триторія", 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу "Маркетингова товарна політика". Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки. Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Дорохов, В. А.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Вибір конкурентної позиції товарної групи промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Молчанова, К. О.; Райко, Діана Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
    (ВД "ІНЖЕК", 2010) Райко, Діана Валеріївна
    Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.