Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 40
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств: аналіз основних підходів і їх вплив на конкурентоспроможність
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Райко, Діана Валеріївна; Масалаб, Олександр Васильович
    Проаналізовано роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств та їх вплив на конкурентоспроможність. Здійснено огляд основних підходів до маркетингу, таких як стратегії продукту, ціни, розповсюдження та просування, і їх застосування у сучасному бізнес-середовищі. Зроблено акцент на важливості правильного вибору та ефективного впровадження маркетингових стратегій для забезпечення конкурентної переваги підприємству. Результати дослідження демонструють, що успішні стратегії маркетингу сприяють залученню та утриманню клієнтів, підвищенню обсягів продажів та підвищенню прибутковості. Висловлено рекомендації щодо оптимізації маркетингових зусиль підприємств з метою досягнення стабільного й успішного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Аспекти трансформації маркетингу в цифрове середовище
    (Одеська політехніка. ТЕС, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Г. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг відносин. Практикум
    (ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Практикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Маркетинг відносин». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг відносин
    (ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Підручник присвячено обґрунтуванню й подальшому розвитку теоретичних, методичних положень і методичного забезпечення формування маркетингових відносин, стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств з урахуванням впливу на їх розвиток зовнішнього та внутрішнього середовища, а також взаємозв’язку стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу. Обґрунтовано та запропоновано: концепцію маркетингових відносин та стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток маркетингових відносин на прикладі системи «споживач – підприємство – партнер»; підхід до формування маркетингових стратегій підприємства щодо маркетингових відносин, підґрунтям якого є три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання продукції. Дістав подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування маркетингових стратегій підприємства з урахуванням маркетингу відносин щодо конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Маркетинг відносин"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Маркетинг відносин». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії між підприємствами, партнерами, споживачами у складі системи «споживач–підприємство–партнер», яка є стрижнєм інформаційної взаємодії на прикладі підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо педагогічної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо проведення педагогічної практики здобувачів третього рівня вищої освіти за ОНП « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Включає методичні поради до мети, цілей та завдань. Місця проходження практики, виконання індивідуальних тем, контроль та критерії оцінювання. Призначено для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» очної форми навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Поведінка споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Поведінка споживачів». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо привабливості споживання обраної групи товарів підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки
    (2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, А. В.; Кролівець, Ігор Валерійович
  • Ескіз
    Публікація
    Етичні аспекти цифрового маркетингу та їх вплив на споживачів та суспільство
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Масалаб, О. В.; Алєксєєв, О. С.