Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи розвитку малого бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Скотнікова, Любов ПетрівнаДокумент Особливості оцінки результативності та ефективності діяльності підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Скотнікова, Любов Петрівна; Дегтяр, М. Є.Публікація Менеджмент(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Нащекіна, Ольга Миколаївна; Замула, Олена Василівна; Лінькова, Олена Юріївна; Гололобова, Олеся Миколаївна; Скотнікова, Любов Петрівна; Горбунов, Микола Петрович; Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Ольховська, Оксана Ігорівна; Яценко, Ольга Миколаївна; Ковшик, Валентин Ігорович; Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Кабанець, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розглянуто питання розвитку та сучасного стану менеджменту як практичної діяльності та наукового напряму. Визначено основні поняття та підходи в теорії організації, розкрито ключові елементи її культури. Особливу увагу приділено еволюції та основним функціям менеджменту, питанням влади та лидерства, самоменеджменту та управління часом. Розглянуто основні завдання та елементи управління результативністю організації, а також підходи до побудови систем її стратегічного вимірювання. Навчальний посібник призначено для студентів і викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також широкого кола практикуючих фахівців у сфері управління.Документ Управління підвищенням ефективності діяльності підприємств виноробної галузі(НТУ "ХПІ", 2018) Скотнікова, Любов Петрівна; Сафронова, Анастасія ОлегівнаЗабезпечення ефективності діяльності є однією з головних завдань підприємств виноробної галузі. На думку провідних вчених сучасне виноградарство країни складна економічна система, ефективність якої визначається різноманітними факторами – соціальними, економічними, екологічними та організаційними. Управління ефективністю діяльності підприємства – це інтегрований підхід менеджменту, що об'єднує різні напрями діяльності підприємства, які включають: стратегію, управління персоналом та виробництвом, аналіз, облік та контроль, системи та програмне забезпечення. Проведено аналіз стану вітчизняної виноробної галузі, її потенціалу, існуючих складнощів, динаміки виробництва виноградного вина, перспектив розвитку за сприятливих економічних умов і державної підтримки. Наведені основні напрями управління підвищенням ефективності підприємств виноробної галузі: товарним асортиментом, якістю продукції, ресурсами, розвитком виробничо-технічної бази, доходами, витратами та фінансовими результатами, економічними ризиками, маркетинговою діяльністю, кадровою політикою підприємства і корпоративною культурою, конкурентоспроможністю підприємства. Запропонована структурна схема організаційного забезпечення управління ефективністю діяльності підприємств виноробної галузі, яка містить у собі організаційну й економічну складові, спрямована на підвищення показників ефективності їх діяльності.Документ Фактори впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств олійно-жирової промисловості(НТУ "ХПІ", 2018) Скотнікова, Любов Петрівна; Майстренко, Олена ВікторівнаКонкурентоспроможність продукції підприємства є визначальним фактором ефективної діяльності як на внутрішньому так і на зовнішньому ринках, який визначає здатність продукції максимально задовольняти потреби споживачів та мати стійкі конкурентні переваги перед наявними та потенційними конкурентами за якістю, швидкістю відтворювання та ін. Конкурентоспроможність продукції – це комплексна багатоаспектна характеристика, яка відображає можливість продукції протягом періоду її виробництва відповідати за якістю потребам конкретного ринку, адаптуватися до вимог споживачів та забезпечувати ефективну діяльність підприємству. Розглянуто теоретичні трактування науковців щодо поняття "конкурентоспроможності", які базуються на різних аспектах: висока якість, споживча цінність продукції, потенціал підприємства, його ефективність. На конкурентоспроможність продукції впливає система взаємопов’язаних економічних, організаційних, науково-технічних, виробничих, маркетингових та інших факторів. Наведена характеристика сучасного стану олійно-жирової промисловості України: її потенціалу, позитивних і негативних тенденцій, перспективи розвитку. Для досягнення конкурентних позицій на ринку доцільно сформувати сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств олійно-жирової промисловості. Усі чинники конкурентоспроможності продукції підприємств олійно-жирової промисловості об'єднані у чотири групи. Зовнішні фактори, які не підлягають безпосередньому впливу керівництва підприємства, а визначаються державною політикою і ринковим середовищем у країні. Внутрішні фактори, які формуються і підлягають регулюванню безпосередньо підприємством. Також відокремлені цінові і нецінові фактори. До цінових факторів віднесено ціну споживання олійно-жирової продукції і рівень витрат на виробництво і реалізацію продукції. До нецінових: унікальність олійно-жирової продукції і її якість, корисність для споживача (відповідність вимогам, що висуваються до даного товару з боку покупця) і новизна продукції (оригінальність та неповторність). Надана класифікація факторів впливу на рівень конкурентоспроможності продукції олійно-жирової промисловості. Дослідження та аналіз цих факторів, а також цілеспрямований управлінський вплив на них, дозволять забезпечити високий рівень конкурентоспроможності продукції, і як наслідок, конкурентоспроможності підприємства.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Бухгалтерський облік"(НТУ "ХПІ", 2015) Скотнікова, Любов Петрівна; Миланич, Тетяна Анатоліївна; Семенова, Г. І.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Управлінський і податковий облік"(НТУ "ХПІ", 2017) Скотнікова, Любов ПетрівнаДокумент Роль підприємництва у розвитку економіки(НТУ "ХПІ", 2016) Скотнікова, Любов ПетрівнаДокумент Формування товарної стратегії(НТУ "ХПІ", 2017) Скотнікова, Любов ПетрівнаДокумент Особливості маркетингової політики ціноутворення(НТУ "ХПІ", 2018) Скотнікова, Любов Петрівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »