Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
33 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки з курсу "Українська мова (професійного спрямування)"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернявська, Світлана Миколаївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Немерцова, Олена ЄвгенівнаМета пропонованих методичних вказівок – підвищити рівень загальномовної підготовки студентів 1 курсу гуманітарних спеціальностей, виробити вміння добору комунікативно виправданих мовних засобів, навички дотримання мовних норм у спілкуванні та самоконтролю за цим у професійному спілкуванні. Мовна освіта студентів покликана забезпечити опанування ними лексики певного фаху, навичок професійної та ділової комунікації, сприяти поглибленню знань норм української літературної мови, розвивати культуру мови, мислення й поведінки. Аналізуються особливості використання синонімів, антонімів, паронімів, інших лексичних одиниць у текстах з психології. Особлива увага приділяється типовим порушенням морфологічних норм української мови, зокрема помилкам, що виникають внаслідок порушення мовних норм. Методичні вказівки складаються з текстів психологічного напрямку і практичних завдань для поглиблення, закріплення вмінь і навичок грамотного професійного мовлення. Пропонуються вправи, метою яких є з'ясування значеннєвих і стилістичних відтінків морфологічних варіантів, поєднання слів у реченні, вибір потрібної форми слова відповідно до конкретних умов мовлення, спостереження над мовними явищами. Пропонований матеріал стане корисним усім, хто вдосконалює свої знання з української мови, прагне підвищити культуру мовлення.Документ Педагогічне спілкування та риторика(ТОВ "Видавництво "Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаМетою навчально-методичного посібника «Педагогічне спілкування та риторика» є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Призначений для магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та для аспірантів усіх спеціальностей.Документ Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаУ статті визначено, що лідерська поведінка викладачів має взаємозв'язок із сприйняттям майбутніми фахівцями з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України свого лідерського потенціалу. Для забезпечення успішного формування лідерського потенціалу у майбутніх фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України рекомендовано педагогам профільних закладів освіти: по-перше, розвивати та вдосконалювати власний лідерський стиль; по-друге, ефективно використовувати мотивування здобувачів освіти до розкриття власного лідерського потенціалу.Документ Методичні вказівки з виконання випускної кваліфікаційної роботи(2022) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Резнік, Світлана МиколаївнаМетодичні вказівки призначені для надання здобувачам вищої освіти другого рівня підготовки «магістр» денної та заочної форм навчання необхідної допомоги у належній підготовці та виконанні випускної кваліфікаційної роботи магістра з педагогіки вищої школи. У методичних вказівках детально наведено основні вимоги до змісту і структури випускної кваліфікаційної роботи з педагогіки вищої школи у цілому та кожного її розділу, а також необхідні довідкові матеріали з оформлення пояснювальної записки відповідно до вимог чинних нормативних документів. Призначені для магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітня програма «Педагогіка вищої школи».Документ Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Педагогічна психологія"(2022) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаКурс «Педагогічна психологія» розраховано на 3 кредити / 90 годин, з яких 48 аудиторних годин (32 години – лекційний курс, 16 годин – практичні заняття) та 42 годин відводиться на самостійну роботу. В процесі вивчення дисципліни «Педагогічна психологія» передбачено два модульних контролю та наприкінці диференційований залік.Документ Навчально-методичний посібник з курсу "Психологічні аспекти комунікації у професійній діяльності"(2022) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Квасник, Ольга ВіталіївнаВивчення дисципліни «Психологічні аспекти комунікації у профе-сійній діяльності» є важливою складовою професійної підготовки бакалаврів напряму підготовки 053 «Психологія». Згідно з вимогами освітньо-професійної програми «Психологія», в результаті вивчення курсу студенти повинні оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації українською та англійською мовами; аналізувати психологічні явища та феномени відповідно до галузі діяльності для вирішення конкретних професійних задач; уміти діагностувати та аналізувати соціально-психологічні явища різних рівнів (особистості, малої групи); здійснювати протидію факторам, що негативно впливають на політичну свідомість, масову думку, політичні настрої.Документ Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів психологів до майбутньої професійної діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаРозглянуто питання успішності професійної діяльності викладачів, вплив особистості викладача на формування студентської молоді. Наведено результати емпіричного дослідження, згідно з якими було виявлено особистісні якості, які є властивими саме успішним викладачам. Визначено загальний показник життєстійкості та домінування компонентів, які становлять цей показник. З'ясовано пріоритети життєвих сфер і термінальних цінностей професійного життя у двох групах викладачів.Документ Концептуальні засади інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаСтаттю присвячено проблемі підвищення якості підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій. Аналіз літературних джерел довів, що процеси євроатлантичної інтеграції охоплюють усе більше сфер життєдіяльності нашої держави і торкаються сфери освіти. У ході дослідження встановлено, що модернізація освітньої діяльності відбувається в контексті європейських вимог, принципів і стандартів держав – членів НАТО. У статті представлено низку чинників, які зумовлюють необхідність вирішення проблеми підвищення якості підготовки військових фахівців різних спеціальностей. Представлений аналіз наукових досліджень, присвячених різним питанням організації військової освіти та підготовки військових кадрів до професійної діяльності. Розкрито положення концепції інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони.Документ Вплив трудової міграції на економічний розвиток України(Молодий вчений, 2018) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Петрушева, О. М.Документ Актуальні проблеми формування педагогічної культури викладача вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія Вікторівна