Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 42
  • Ескіз
    Публікація
    Програма переддипломної практики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Іпполітова, Інна Ярославівна; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Проходження переддипломної практики магістрами спеціальності 076 «Підприємництво і торгівля» є важливим етапом їх професійної підготовки. Переддипломна практика надає здобувачам можливість завершити формування професійних компетентностей в обраній галузі, поглибити знання, отримані під час навчання та вирішувати реальні проблеми, що виникають у підприємницькій діяльності. Крім того, цей етап допомагає здобувачам формувати мережу професійних контактів в бізнес-середовищі та отримати цінний досвід для майбутньої кар'єри. Програму переддипломної практики складено згідно із Законом України «Про вищу освіту», Положенням про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.1993 р. № 93, стандартами вищої освіти, освітньо-професійною програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», другого (магістерського) рівня спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Програма практичної підготовки дозволяє здобувачам вищої освіти скласти чітке уявлення про те, що їм доведеться виконувати під час практики, як вирішити індивідуальне завдання, яку допомогу вони можуть отримати від керівників практики, закладу вищої освіти та підприємства (організації, установи, підприємницької структури), а також працівників (керівників) підприємства, із якими вони будуть зустрічатися під час практики. Здобувачі вищої освіти дістануть необхідний обсяг практичних знань і умінь, відповідно до програми переддипломної практики.
  • Ескіз
    Документ
    Використання економіко-математичного моделювання у логістиці
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2022) Гордієнко, В. О.; Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології маркетингових досліджень та рекламного бізнесу
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2021) Степуріна, Світлана Олександрівна; Ломовцева, В. К.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Економіко-математичні методи та моделі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-02) Соснов, Ігор Ігорович; Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Курсовий проєкт є однією з найефективніших форм самостійної роботи студентів. Мета курсового проєкту: допомогти студентові закріпити та поглибити теоретичні знання, здобуті у процесі вивчення дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі». Курсовий проєкт як важлива форма навчального процесу покликана навчити майбутнього фахівця самостійно узагальнювати й аналізувати інформаційні джерела (монографії, підручники, навчальні посібники, публікації періодичної преси), статистичні і практичні матеріали, використовувати необхідне для виконання проєкту програмне забезпечення. Курсовий проєкт засвідчує, наскільки знання, що здобуті студентами в процесі вивчення курсу «Економіко-математичні методи та моделі», є глибокими і фундаментальними; характеризує вміння студентів самостійно дослідити поставлені питання обраної теми.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги впровадження інформаційної системи управління на підприємстві
    (2022) Степуріна, Світлана Олександрівна; Васільєва, Альона
  • Ескіз
    Документ
    Важливість впровадження цифрової трансформації і спеціального навчання на підприємстві
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2021) Васільєва, А. В.; Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз сучасних підходів до аналізу системи управління конкурентоспроможністю підприємства
    (WayScience, 2020) Степуріна, Світлана Олександрівна; Ситникова, А. Д.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Управління комерційним ризиком"
    (2023) Степуріна, Світлана Олександрівна; Соснов, Ігор Ігорович
    Подано практичні завдання та методичні вказівки до їх виконання з навчальної дисципліни "Управління комерційним ризиком", що мають сформувати й закріпити у студентів уміння та навички оброблення й аналізу інформації в галузі управління комерційним ризиком. Рекомендовано для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Міжнародні ринки товарів та послуг"
    (2022) Степуріна, Світлана Олександрівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    Дисципліна "Міжнародні ринки товарів та послуг" висвітлює питання щодо сутності, характерних рис, товарної структури та сучасної інфраструктури міжнародного ринку, дозволяє набути практичні навички оцінювання ситуації на окремих товарних ринках. Вивчення навчальної дисципліни збагачує уявлення про характер процесів, що відбуваються на міжнародних товарних ринках, дає можливість пізнати їх як суперечливу єдність національних та міжнародних проявів суспільного життя, поглиблює знання про проблеми розробки кон’юнктурних прогнозів поведінки споживачів на окремих товарних ринках, потенційні можливості виходу України на міжнародні ринки. Важливою складовою міжнародних ринків є діяльність торговельних посередників, що створюють відповідні вузлові структури в цій системі. Мета викладання дисципліни "Міжнародні ринки товарів та послуг" полягає у формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок з основ розвитку міжнародних ринків товарів і послуг, формування сучасного економічного мислення в умовах ринкових відносин; закріплення професійних знань з комерційної діяльності щодо сучасних закономірностей і тенденцій розвитку міжнародних товарних ринків.