Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Готовність майбутніх менеджерів до адаптивного управління: сутність, структура, механізми і детермінанти її формування
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, 2014) Чеботарьов, Микола Корнійович
    The article presents the results of research on the role of the competence – activity approach in conditions of today's modernization of higher technical school and a role of management in this process. The paper emphasises the necessity of forming future managers’ readiness for adaptive management. The author reveals the concept of adaptive management competence; its essence, structure, mechanisms and determinants of its formation, as well as the criteria of assessment of future managers’ adaptive management competence. The author highlights the advantages of competence – activity approach to the modernization of education: it ensures the integrity of the content; allows to organize the process of mastering the content based on the activity; provides a qualitative change in educational system aimed at improving the existing educational practices, which allows to form future managers’ readiness for adaptive management and promotes purposeful self-development under increasingly complex conditions. The basis of this process is the effective interaction between teachers and students; the main result is the development of management and selfmanagement skills.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління
    (Jerozolimskie, 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    У статті обґрунтовано та проаналізовано практичну реалізацію педагогічних умов формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління: використання інноваційних технологій для формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління, активізація рольової взаємодії викладачів і студентів, спрямованої на ефективну включеність у процес формування готовності до адаптивного управління, спрямованості майбутніх менеджерів на формування готовності до адаптивного управління.
  • Ескіз
    Документ
    Професіоналізм і відповідальність як чинники адаптивного управління в педагогіці
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Проаналізовано сутність феномену адаптивного управління, стан його досліджень і застосування в педагогіці. Обґрунтовано необхідність у його застосуванні в умовах становлення інноваційного типу світового розвитку. Виявлено недостатньо висвітлені аспекти проблем адаптивного управління в системі освіти. Показано, що сьогодні недостатня увага приділяється застосуванню принципів адаптивного управління у вищій школі. Крім того, має місце певне нехтування визначенням взаємозв’язку між адаптивним управлінням, формуванням професійної й соціальної компетентності майбутнього фахівця та прищепленням йому почуття особистої відповідальності як за безпосередні результати його професійної діяльності, так і за їх можливі віддалені наслідки. Успішне ж розв’язання завдань з поєднання адаптивного підходу з високим професіоналізмом та відповідальністю потребує належного рівня педагогічної майстерності і культури викладача.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Показано необхідність адаптивного управління в сучасних умовах пошуку відкритих i демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управління у нестабільній ситуації, коли вiдбуваються швидкоплинні зміни i впроваджуються іноваційні технології вiдповiдно до вимог суспільства. У статтi розглянуто розвиток теорії адаптивного управлiння в освітніх системах, зокрема в системi вищого навчального закладу. Розкрито суттсть адаптивного управління та вихiднi теоретичні положення, які лежать в її основi. Виділено сутнісі характеристики адаптивного управління: закономiрностi, ключовi принципи, структура, функції i технології, а також спеціальний іструментарій у виглядi факторно-критерiальних моделей дiяльностi учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для оргаюзації та здійснення адаптивного управління.