Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Історична ретроспектива феномену лідерства у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Черкашин, Андрій ІвановичУ статті проведено дослідження історичної ретроспективи феномену лідерства вітчизняними та зарубіжними вченими у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій. Зазначено, що формування лідерства у майбутніх фахівців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання повинно відбуватися на основі вдосконалення системи діяльності Державної служби з надзвичайних ситуацій України, формування необхідного освітнього середовища, яке сприятиме вдосконаленню законодавчої бази, економічних механізмів цивільного захисту, розвитку лідерських якостей та вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій України.Документ Стресостійкість та копінг-стратегії поведінки студентів під час освітнього процесу у закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Черкашин, Андрій ІвановичУ статті розглянуто основні підходи щодо проблеми стресостійкості студентів у закладах вищої освіти України. Визначено, що ряд науковців розглядають стресостійкість як властивість особистості, яка визначає ефективну її діяльність, а інші, як когнітивно обумовлені механізми подолання стресу. Зазначається, що у психологічній науці існують й інші погляди на стресостійкість особистості, але при досліджені стресостійкості студентів у освітньому процесі закладу вищої освіти доцільно використовувати вищевказані підходи. Проведені дослідження дають підстави стверджувати, що більшість студентів мають низький рівень психологічного стресу, нервово-психічної напруги та середній, високий рівні життєстійкості. Основними копінг-стратегіями поведінки студентів у ситуаціях стресу є “конфронтаційний копінг”, “уникнення”, “самоконтроль” та “планування рішення проблеми”.Документ Концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черкашин, Андрій ІвановичРозглянуто концептуальні положення методологічного виміру у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що на цей час недостатньо розроблені теоретико-методологічні основи виховання лідерів у закладах вищої освіти України. Вказано, що під "методологією", у контексті виховання лідерів у закладах вищої освіти слід розуміти метод отримання наукового знання та вчення про систему принципів та методик ефективної педагогічної рефлексії, за допомогою яких у процесі теоретичного та емпіричного дослідження перевіряються достовірність і надійність вихідних теоретичних уявлень про формування та розвиток особистості майбутнього фахівця-лідера у закладах вищої освіти України.Документ Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Черкашин, Андрій Іванович; Головко, Дар’яВ статті вказується, що любов була і залишається основною рушійною силою розвитку особистості та сім'ї. При розумінні любові необхідно закладати правильний сенс в її розуміння. В наукових дослідженнях любов розуміється як форма взаємин між людьми, яка потребує інтимності та близькості. Наголошується, що найбільш сенситивним періодом становлення позитивного ставлення особистості до кохання є юнацький вік. Вказується, що спостерігається така тенденція, що любов в уявленні людей є рідкісним явищем, адже люди помилково сприймають псевдо-любов за справжню. Зазначається, що любов - це обдуманий вибір, який повинен спонукати людину до створення гармонійних відносин з іншими.Документ Психологічні особливості соціальної адаптації студентів перших курсів вищих навчальних закладів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Черкашин, Андрій Іванович; Грицаєнко, ТетянаУ статті наводяться дані про особливості соціальної адаптації студентів у вищому навчальному закладі. Вказується, що нагальною проблемою для кожного студента є пошук шляхів успішної адаптації до змінених соціальних умов та нової діяльності. Результати проведеного дослідження показують, що переважна більшість студентів перших курсів мають низький рівень суб'єктивного відчуття самотності і соціальної фрустрованості. Відповідно для більшості студентів першого курсу притаманний високий рівень соціальної адаптації, яка дозволяє їм досягати високих показників у навчально-виховному процесі.Документ Психолого-педагогічні умови формування особистісної зрілості у студентів(НТУ "ХПІ", 2018) Черкашин, Андрій ІвановичУ статті вказується, зі зростанням рівня загострення боротьби на ринку праці за конкурентоздатного фахівця, професійна підготовленість якого дозволяє швидко адаптуватися до нових вимог сьогодення. Наводяться дані про особливості сформованості особистісної зрілості у студентів під час перебування у вищому навчальному закладі. Основними домінуючими показниками особистісної зрілості у студентів-психологів визначені: самоприйняття, контактність, толерантність та креативність. На підставі проведених досліджень запропоновані психолого-педагогічні умови формування особистісної зрілості у студентів під час навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі.Документ Студентський вік та його вплив на формування індивідуальності(НТУ "ХПІ", 2017) Бондаренко, К. О.; Черкашин, Андрій ІвановичДокумент Особливості формування особистісно-професійної зрілості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах: теоретичний аспект(НТУ "ХПІ", 2018) Черкашин, Андрій ІвановичУ статті розглядається проблема дослідження особистісно-професійної зрілості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України. Визначено, що предметом дослідження особистісно-професійної зрілості є системоутворюючі чинники, її об'єктивні і суб'єктивні критерії, механізми й умови, що впливають на професіогенез становлення особистості фахівця. Вказано, що під особистісно-професійною зрілістю фахівця слід розуміти багатокомпонентне особистісне утворення, до якого слід включити особистісну, професійну, емоційну та інтелектуальну зрілості, які визначають її визначений рівень особистісно-професійної ідентичності.Документ Детермінанти емоційної стійкості фахівців екстремальних професій(НТУ "ХПІ", 2015) Черкашин, Андрій ІвановичУ статті відображений змістовний аналіз взаємозв’язку в показниках психологічних факторів, що детермінують емоційну стійкість фахівців підрозділів розвідки та громадської безпеки. Матеріал статті допоможе більш точно визначити провідні складники емоційної стійкості співробітників ризиконебезпечних професій, що, у свою чергу, відкриє нові шляхи у формуванні й закріпленні адекватних форм реагування в екстремальних ситуаціях.