Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 58
  • Ескіз
    Документ
    Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено переваги і проблемні аспекти цифровізації навчального процесу в регіонах України, що знаходяться в зоні бойових дій.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовності
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена Федорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація економіки як фактор ризику на ринку праці
    (Видавництво "Факт", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Виконано ідентифікацію і аналіз ризиків суб’єктів ринку праці, спричинених цифровізацією галузей економіки, в системі: сутність ризику, причини виникнення, можливі наслідки реалізації ситуацій ризику. Запропоновано комплекс рекомендацій щодо їх зниження.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг знань в інноваційній діяльності підприємств
    (ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Розкрито роль і завдання маркетингу знань (з урахуванням їх дуалізму) в інноваційній діяльності підприємств в умовах четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості повоєнного відновлення прикордонних з агресором територій
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засадничі аспекти формування організаційно-економічного механізму управління стратегіями повоєнного розвитку прикордонних з агресором територій.
  • Ескіз
    Публікація
    Тенденції розвитку логістики в цифровій економіці
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засадничі аспекти розвитку логістики в умовах цифрової економіки, сприяють формуванню ефективних стратегій логістичного забезпечення повоєнного відновлення і стійкого економічного зростання економіки України.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій
    (Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.