Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Публікація
    Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій
    (Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальний капітал як ключовий фактор повоєнного відновлення еко-номіки України: проблеми розвитку
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено основні причини зменшення людського капіталу як підсистеми інтелектуального капіталу підприємств та установ, а також причини які стримують його зростання в повоєнний період (а разом з тим і інтелектуального капіталу держави у цілому). Отримані результати дозволяють підвищити рівень обґрунтованості заходів щодо забезпечення повоєнного відновлення і випереджаючого інноваційного розвитку вітчизняної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційний капітал і інноваційна культура в управлінні інноваційним розвитком підприємств в умовах технологічних трансформацій
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Метою статті є розроблення підходу до визначення стратегічних напрямів і в їх руслі стратегій інноваційного розвитку підприємства в умовах технологічних трансформацій, залежно від співвідношення рівнів його інноваційного капіталу й інноваційної культури, що розглядаються, відповідно, як сукупність інтелектуальних ресурсів і здатність їх реалізувати. Уточнено структуру інтелектуального капіталу та структуру інноваційної культури підприємства в частині коригування складу їх елементів та їх характеристик з метою урахування специфіки інноваційного розвитку в нестабільних умовах зміни технологічних укладів і четвертої промислової революції. Визначено схему взаємодії інтелектуального капіталу і інноваційної культури підприємства в процесі обґрунтування вибору перспективних напрямів, орієнтованого на знання його інноваційного розвитку і розроблення відповідних інноваційних стратегій. Вона дозволила уточнити роль базових передумов інноваційного розвитку: інтелектуального капіталу, в якому сконцентровано інтелект і знання персоналу, що є основними засобами і результатами інноваційної діяльності, а також інноваційної культури, яка забезпечує сприйняття, сприяє створенню і використанню інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінювання за вербально-числовою шкалою рівня інтелектуального капіталу і інноваційної культури підприємства, що розвивається інноваційним шляхом. Розроблено таблицю рішень для визначення перспективних напрямів і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку підприємства, залежно від співвідношення оцінок рівнів його інтелектуального капіталу й інноваційної культури. Отримані результати у сукупності поглиблюють засади інноваційного менеджменту в частині удосконалення системи управління за формалізованими процедурами процесами визначення перспективних напрямів і стратегій інноваційного розвитку підприємств, з урахуванням наявних інтелектуальних ресурсів і можливостей їх реалізації в умовах зміни технологічних укладів і четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління на засадах маркетингу стратегіями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період: національний і міжнародний аспекти
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Стаття присвячена розробленню підходу до управління на засадах маркетингу створенням і реалізацією стратегій екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку в повоєнний період, які забезпечують умови переходу до стійкого економічного зростання у руслі четвертої промислової революції і трансформації технологічних укладів, а також ліквідацію чи зменшення екологічних загроз місцевого, регіонального, національного, міжнародного рівнів, спричинених воєнними діями. Визначено і систематизовано за напрямками впливу (внутрішньо державний чи міжнародний) основні екологічні загрози, спричинених воєнними діями на території України. Запропоновано підхід до визначення пріоритетності їх ліквідації чи зменшення. Сформовано послідовність і окреслено зміст процедур стратегічного маркетингового аналізу для визначення інноваційних підходів до ліквідації екологічних загроз, а у їх руслі - відповідних інноваційних розробок.
  • Ескіз
    Публікація
    Підхід до управління інтелектуальним капіталом в системі інноваційного розвитку підприємства
    (2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Запропоновано підхід до управління інтелектуальним капіталом сучасного підприємства (включаючи його підсистеми і їх елементи), що реалізує стратегії інноваційного розвитку: наздоганяючого, помірковано наступального (лідируючого), агресивно-наступального (випереджаючого). Запропонований підхід забезпечує адаптивність управління стратегіями інноваційного розвитку підприємства, що досягається можливістю актуалізації його інтелектуального капіталу стосовно змін умов зовнішнього середовища.
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості і загрози інноваційного розвитку України в умовах четвертої промислової революції
    (Хмельницький національний університет, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено і систематизовано комплекси зовнішніх і внутрішніх можливостей і загроз інноваційного розвитку економіки України в умовах четвертої промислової революції. Запропоновано і науково обґрунтовано комплекс рекомендацій щодо формування на державному рівні передумов інноваційного розвитку економіки України в умовах розгортання четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове управління інтелектуальним капіталом підприємства в контексті його інноваційного розвитку
    (Одеський національний політехнічний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства, яке охоплює усю сукупність його складових потенціалів-підсистем та забезпечує їх узгоджену взаємодію в процесі формування і реалізації стратегій інноваційного розвитку в умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції. Розроблено загальну схему і методичні засади маркетингового управління інтелектуальним капіталом підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання потенціалу орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Виконано аналіз і оцінку потенціалу орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України.