Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
62 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаКонспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.Публікація Reference summary of lectures on the course "Marketing in anti-crisis management"(National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024-08) Larka, LyudmilaThe synopsis of lectures on the discipline "Marketing in anti-crisis management" was developed according to the educational and professional program in the specialty 075 "Marketing". The discipline study program provides students with the acquisition of systematic knowledge of theoretical and methodological approaches to the use of marketing tools in a period of crisis.Публікація Methodical recommendations for practical classes, independent work and performance of an individual task in the discipline "Marketing in anti-crisis management"(National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2024-08) Larka, LyudmilaMethodological recommendations consist of three parts: recommendations for practical classes, recommendations for independent work, and recommendations for completing an individual task. Recommendations for practical lessons are presented in the form of a detailed lesson plan, which allows applicants to focus on the key points of the topic of the practical lesson. Discussion of given topics during practical classes allows students to practice the skills of conducting a scientific debate, substantiate their own point of view, and listen to constructive criticism. The topics of practical classes correspond to the syllabus of the discipline "Marketing in anti-crisis management". Recommendations for independent work contain tasks for independent implementation and tests, the completion of which allows students to consolidate the material of lectures and practical classes.Публікація Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаМетодичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять.Публікація Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємстваПублікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуПублікація Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рахова, Єлизавета; Ларка, Людмила СергіївнаСформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.Публікація Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2024) Слєпцов, Олександр; Прядка, Анастасія; Ларка, Людмила СергіївнаСистематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країниПублікація Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05) Шаруділова, Дар'я П.; Воронько, Анастасія; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльності