Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
145 результатів
Результати пошуку
Документ Комплексне застосування інтернетдидактики та електронних бібліотек у навчальному процесі(Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаОписано комплексне застосування інтернетдидактики (вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики) та електронних бібліотек у сучасній вітчизняній університетській освіті. Показано, що такий підхід підсилює ефект кожного складника (компонента) інтернетдидактики. При цьому їх поєднання у певному окремому випадку обирає викладач. Умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викладач-студент», створення і користування відео, аудіо, текстовою інформацією. Попередньо забезпечується медіаграмотність обох сторін – як викладацького, так і студентського складу; при цьому від викладацького складу, а також роботодавців, очікується не тільки володіння технікою і технологією он-лайн процесу викла дання, але й створення самих продуктів – навчальних фільмів, сайтів, блогів, вебінарів, вікіпедійних статей тощо. Для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу, що можна оптимально досягнути наблизивши самого студента і університет до роботодавця. Для викладача важливим є комплексність його фахової діяльності в університеті з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище – через присутність доробку викладача (науковця) в міжнародних наукометричних базах, бібліотеках, на майданчиках наукових конференцій, симпозіумів тощо. Отже, комплексний ефект від застосування вікі-, кіно-, сайто-, вебінародидактики та електронних біблі отек у сучасній вітчизняній університетській освіті і науці має такі складники: - по-перше, викладач для підвищення ефективності он-лайн навчання одночасно застосовує вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактику у найбільш ефективному для його предмету поєднанні; - по-друге, умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викла дач-студент»; - по-третє, необхідно попередньо забезпечити медіаграмотність обох сторін; - по-четверте, для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу; по-п᾽яте, для викладача важливим є синергетичне поєднання його фахової діяльності з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище.Документ Медіадидактика як інструмент створення навчальної літератури(Kramer, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаПоказана роль медіадидактики/інтернетдидактики в сучасному освітньому процесі. Водночас підкреслюється роль навчальної літератури як систематизуючого начала навчального процесу. Докладно описано застосування практик медіадидактики для створення навчальної літератури.Документ Організація виробництва "білого" циркону на Донецькому хіміко-металургійному заводі (сторінки історії)(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Шпильовий, Леонід Вікторович; Білецький, Володимир СтефановичУ статті досліджується історія освоєння в Україні промислового виробництва очищеного від домішок («білого») цирконового концентрату. Показана роль Донецького хіміко-металургійного заводу у створенні виробництва та впровадженні в різні галузі вітчизняної промисловості нового для нашої країни виду цирконієвої продукції продукції. Висвітлено внесок фахівців заводу в розвиток техніки і технології виробництва знезалізненого («білого») циркону.Документ Відзнаки Донецького відділення Наукового товариства імені Шевченка до 150-річчя НТШ(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир СтефановичДокумент Сучасні тенденції розвитку інтернет-дидактики у технічній вищій освіті(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем ДмитровичАвтори аналізують сучасні тенденції розвитку інженерної інтернет-дидактики. Першою тенденцією є поширення інтернет-дидактики на енергетичну інженерію (нафтогазова інженерія, електротехніка тощо). Другою – поєднання вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці, що приносить позитивний синергетичний ефект. Третьою – поширеність он-лайн курсів лекцій. Четверта – застосування інженерної інтернет-дидактики. як інструменту створення нової навчальної літератури. П᾽ята тенденція – застосування складників інтернет-дидактики як бази для створення спецкурсів з професійно орієнтованої медіаосвітиДокумент Синергетичний ефект від застосування вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці(Perfect Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Соколівська, Любов ДмитрівнаПоказані складові синергетичного ефекту від застосування вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній вітчизняній університетській освіті і науці. Кожен викладач для оптимального процесу навчання застосовує ці складники інтернетдидактики у вибраному ним і найбільш ефективному для його предмету поєднанні. Умовами успішної реалізації такої синергетики є: наявність первинної фахової джерельної бази навчального процесу, матеріально-технічного і програмного забезпечення комунікації «викладач-студент», створення і користування відео, аудіо, текстовою інформацією. Попередньо забезпечується медіаграмотність обох сторін – як викладацького, так і студентського складу; при цьому від викладацького складу, а також роботодавців, очікується не тільки володіння технікою і технологією он-лайн процесу викладання, але й створення самих продуктів – навчальних фільмів, сайтів, блогів, вебінарів, вікіпедійних статей тощо. Для студента важливим є синергетичне поєднання наукових досліджень і навчального процесу, що можна оптимально досягнути наблизивши самого студента і університет до роботодавця. Для викладача важливим є синергетичне поєднання його фахової діяльності з «включеністю» у світове наукове і викладацьке середовище – через присутність доробку викладача (науковця) в міжнародних наукометричних базах, бібліотеках, на майданчиках наукових конференцій, симпозіумів тощо.Документ Кінодидактика; відеоматеріали з видобування та переробки нафти і газу у становленні фахової медіакомпетентності спеціаліста з нафтогазової інженерії та нафтохімії(Barca Academy Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаСпецкурс «Професійно орієнтована медіаосвіта» складається з медіадидакнчних тем розділів – пресодидактика, кінодидактика, інтернет-дидактика, блогодидактика та ін. Кінодидактика – це технологія навчання, яка використовує кінопродукцію як засіб формування знань, умінь, навичок, цінностей та світогляду студентів. Відеоматеріали можуть стосуватися як технічних пристроїв, так і технологій, наукових досліджень, практики експлуатації техніки, промислових екскурсій тощо. У статті подано приклади відеоматеріалів про сучасні способи і засоби видобування нафти і газу, їх підготовку і переробку на нафто- та газопереробних підприємствах.Документ Отримання металів високої чистоти(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Шпильовий, Леонід Вікторович; Білецький, Володимир Стефанович; Шпильовий, Костянтин ЛеонідовичВ статті досліджується історія застосування в світовій та вітчизняній промисловості йодидного методу для отримання чистих металів, необхідних для атомної енергетики та нових областей науки і техніки. Описано суть технології, конструкція установки та режимні параметри її роботи.Документ Проблема застосування моделі гранулярного газу до сипких середовищ(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир СтефановичПоштовхом до розвитку концепцій «гранулярного газу», «гранулярної рідини», «гранулярної температури» було порівняння Альберта Айнштайна молекули у розчині і твердої часточки суспензії: «...молекула у розчині відрізняється від твердої часточки у суспензії лише своїми розмірами». Розроблений рядом авторів математичний апарат опису сипких середовищ як «гранулярного газу» чи «гранулярної рідини» досить часто застосовується успішно. Але чіткого і загальноприйнятого механізму ідентифікації, вибору сипких середовищ, які найбільш надаються до опису на основі «гранулярного газу», «гранулярної рідини» до сьогодні немає.Документ Південно-східний центр Наукового Товариства ім. Шевченка(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир СтефановичУ статті подано інформацію з історії утворення і розвитку Донецького обласного відділення НТШ, показано доробок членів Відділення НТШ в галузі гуманітарних та природничих наук за період 1997-2023 рр. Описано наукові експедиції та творчі відрядження членів Відділення НТШ, закордонні контакти.