Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
107 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайно віддаленого навчання(ФОП Бровін О. В., 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.Документ Вимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки(ФОП Бондаренко М. О., 2021) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ тезах обґрунтовано необхідність цілеспрямованого набуття «soft skills» майбутніми викладачами вищої школи як складової їхньої професійної спрямованості. Розглядаються освітні практики формування «soft skills» здобувачів освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки.Документ Психолого-педагогічні особливості та умови успішності професійного формування іноземних здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Організаційно-методичні особливості якісної професійної підготовки магістрів та докторів філософії педагогічних і технічних спеціальностей в умовах надзвичайно віддаленого та змішанного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Сутність, місце та риси педагогічної творчості у підготовці здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сидоренко, Олександр ОлександровичДокумент Розвиток іншомовної та комунікативної складової в структурі професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Особливості формування професійно-педагогічної компетентності іноземних здобувачів вищої освіти третього рівня підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(ФОП Іванченко І. С., 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Деякі інструменти дистанційної освіти(2021) Лінник, Ганна Борисівна; Любицька, Катерина Ігорівна; Морачковська, Ірина ОлегівнаДокумент Про організацію освітнього процесу в умовах воєнного стану(Європейська наукова платформа, 2022) Лінник, Ганна Борисівна; Любицька, Катерина Ігорівна; Морачковська, Ірина ОлегівнаДокумент Актуальність здоров'язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024) Єфременко, Андрій; Крайник, Ярослав; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Петренко, Валерій Іванович; Фоменко, Вікторія Вікторівна; Казак, Володимир ЮрійовичРозвиток знань та умінь щодо збереження здоров’я здобувачів освіти є одним з ключових завдань навчального процесу в сфері фізкультурно-спортивної освіти. Необхідно формувати в майбутніх тренерів у процесі навчання розуміння важливості збереження власного та здоров’я молодих спортсменів. Мета: обґрунтувати значення здоров’язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту. Матеріал і методи: теоретичні методи педагогічного дослідження. Результати. Підготовка сучасного тренера з виду спорту не буде якісною без сформованості в структурі професійної компетентності орієнтації на збереження здоров’я. Уявлення про здоров’язбережувальну компетентність тренера з виду спорту та її формування в процесі навчання залишається недостатньо розробленим. Її структура мусить включати характеристики, які забезпечують втілення здоров’язбереження як на особистісному рівні спортивного тренера, а також які будуть сформовані в процесі підготовки вихованців. Основою здоров’язбережувальної компетентності тренера з виду спорту є розуміння сутності спорту як діяльності спрямованої на формування, збагачення та збереження здоров’я тих, хто займаються, а не тільки на досягнення найвищого результату у змаганнях. Відповідно до цієї мети мусить будуватися спеціалізована фахова підготовка майбутніх спортивних тренерів. Висновки. Виявлено, що недостатньо уваги приділяється процесу розвитку уявлень майбутніх тренерів з виду спорту щодо оздоровчої спрямованості майбутньої професійної діяльності. Встановлені напрямки, які слід розвивати в процесі формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх тренерів з виду спорту. Визначено, що першочергове значення у якісній фаховій діяльності спортивного тренера мають теоретичні знання та практичні навички щодо забезпечення здоров’я атлетів на різних етапах багаторічної підготовки. Вони спираються на особистісний рівень прихильності до ведення здорового способу життя, а також володіння стратегіями формування здоров’язбережувального середовища навчально-тренувального процесу. Подальше формулювання чітких вимог до здоров’язбережувальної компетентності спортивних тренерів сприятиме підвищенню якості підготовки майбутніх спеціалістів.