Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Філософські проблеми сучасно наукового пізнання(ФОП Іванченко І. С., 2023) Тарароєв, Яків Володимирович; Дольська, Ольга Олексіївна; Дишкант, Тетяна Миколаївна; Смоляга, Марина Віталіївна; Старікова, Галина ГеньєвнаУ підручнику розкриваються певні філософські питання з розвитку та функціонування сучасного наукового пізнання. Розглянуті загальні проблеми, пов’язані з філософією та історію науки, специфікою соціально-гуманітарного пізнання, та проблеми аксіології сучасної науки. Для студентів-магістрів усіх спеціальностей і форм навчання Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".Документ Вплив історико-соціальних процесів на аксіологічні орієнтири у вищій художньо-педагогічній освіті в Україні(НТУ "ХПІ", 2016) Паньок, ТетянаВ статті досліджуються головні фактори, що впливали на формування аксіологічних орієнтирів на кожному з етапів розвитку вищої художньо-педагогічної освіти ХХ століття. Показано, що зі зміною ідеологічного курсу, мінялися й аксіологічні орієнтири в організаційно-виховній системі вищої освіти, яка, у свою чергу, організовувала соціум із його духовними та моральними запитами. Доведено, що з утворених радянських освітніх інституцій і програм, нові ком-ністичні орієнтири спрямовували особистість на колективне життя, в якому губилася його індивідуальність і самостійність. Процес виховання майбутніх художників-педагогів мав стати принципово новим соціальним явищем, що був орієнтований на підготовку радянських кадрів, озброєних широкими знаннями і методами розуміння природи та суспільства і підготовлених для творчої діяльності в суспільно-виробничому процесі.Документ Діалектика ціннісних суджень та відношень(НТУ "ХПІ", 2010) Зязюн, Іван АндрійовичУзагальнено історико-філософські та філософсько-аналітичні підходи до виникнення аксіологічного розділу філософії, що має в своєму розвитку до нашого часу важливе методологічне значення для педагогіки, психології, теорії та методики освітніх систем, культурології, інших гуманітарних і природничих наук, які вивчають людську особистість у взаєминах із природою, суспільством, технікою, технологіями і всередині духовно-фізіологічної системи "Я" ("Я" зовнішнє, "Я" внутрішнє). Цінності існують як речі і властивості, суспільні ідеали або індивідуальні ціннісні уявлення (смисли), які проявляються в різних формах поведінки і діяльності людини, перетворюючись відразу в предметне й соціальне середовище. Людські інтереси і потреби являють собою вісь, навколо якої об'єднуються ціннісні реальності як системи відносин.