Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання інструментів онлайн-маркетингу для просування товарів на В2В ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Шиладзе, Рєсані Шотайович
    У статті проаналізовано економічну сутність маркетингових інструментів. Виявлено необхідність застосування маркетингових інструментів для просування товарів на В2В ринках у сучасних умовах господарювання. Визначено роль маркетингових інструментів у просуванні промислових товарів. У статті досліджуються базові маркетингові інструменти у сфері В2В, які є ефективними під час просування продукції промисловими підприємствами у сучасних умовах ведення бізнесу. Визначено, що інтернет-продажі В2В мають свої особливості, а для безпосередніх контактів з потенційними партнерами потрібно використовувати вебаналітику. Розглянуто основні канали збуту В2В- середовища. Успішні B2B компанії мають одну спільну рису: вони розуміють свою конкурентну перевагу, а цифрові інструменти допомагають їм її досягти. Якщо певний веб-сайт не виділяється серед своїх конкурентів, він, швидше за все, легко втратить наявних та потенційних клієнтів. Хоча світ B2B-бізнесу величезний і, безумовно, різноманітний, більшість платформ електронної комерції та управління ринком B2B функціонують дуже схоже. Для того, щоб забезпечити бездоганний клієнтський досвід і полегшити ведення бізнесу іншим, необхідна платформа електронної комерції з функціями, спеціально розробленими для компаній, тобто продавців. Тому результати цього дослідження будуть корисними на ринку B2B для підвищення ефективності бізнесу не лише для українських компаній, але й для іноземних компаній, які працюють у нестабільному бізнес-середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Швець, А. Д.
    Роботу присвячено вирішенню актуальної проблеми пошуку шляхів удосконалення стратегії управління продажами на підставі методів економічного аналізу та прогнозування, які б дозволили підвищити якість прийняття рішень щодо формування стратегії управління продажами, зокрема в мережі Інтернет. Для досягнення мети у роботі було досліджено теоретичні засади формування стратегії управління продажами компанії, визначені особливості формування стратегії просування товару в мережі Інтернет. Виявлено, що система ефективного прогнозування продажів є одним з найважливіших елементів успіху компанії. Управління продажами - це галузь менеджменту, в якій можна отримати суттєві переваги, використовуючи ефективні методи, і ці переваги мають грошове вираження. У сучасних умовах ефективність управління продажами підвищується шляхом формування та впровадження дієвої стратегії інтернет-маркетингових заходів, що дозволяє отримувати більш значні конкретні конкурентні результати у відповідності до поставлених цілей, оптимально розподілити та оптимізувати всі ресурси, зокрема фінансові та часові та впровадити постійний моніторинг діяльність під час її виконання з метою корегувальних заходів. PR- комунікації компанії у соціальних мережах дають можливість отримати більше особистої інформації про клієнтів та використати її при формуванні стратегії управління продажами. Було досліджено залежність прибутку від надання освітніх послуг школи англійської мови «EnglisHouse» від рекламних асигнувань, та побудовано модель прогнозування прибутку. На основі аналізу динаміки відвідувань сайту закладу побудовано моделі оцінки ефективності рекламних заходів для формування стратегії просування послуг в мережі Інтернет. Отримані результати дозволять закладу оцінювати ефективність стратегії управління продажами освітніх послуг та корегувати стратегію на основі отриманих прогнозних даних.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-маркетинг у стимулюванні розвитку внутрішнього туризму в умовах COVID-19
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний маркетинг: стан та перспективи розвитку на базі мережі торгівельних підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Заклипенко, Т. В.; Лінькова, Олена Юріївна
    В умовах кризи та невизначеності у всіх секторах економіки постає питання переходу маркетингу на нові рівні. Починаючи з грудня 2019 року, весь світ знаходиться під впливом пандемії коронавірусу. Тому постає питання як саме привернути увагу споживачів під час карантину. Все більше компаній шукають нові, інноваційні форми маркетингу, які б в умовах нестабільної ситуації та посилення конкуренції на ринку забезпечили їх стабільне функціонування та розвиток. Використання маркетингового підходу в управлінні діяльністю на підприємствах України є вагомим фактором підвищення їх конкурентоспроможності. Враховуючи специфіку підприємств, позицію на ринку, спосіб формування та використання конкурентних переваг, рівень ризику, необхідно обирати ті сучасні інструменти маркетингу, які дозволять підприємству зайняти більш стабільну та конкурентну позицію в сучасній ринковій економіці. Посилення конкуренції та високі вимоги з боку сучасних споживачів посилюють боротьбу за їх увагу між підприємствами на ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга Костянтинівна
    У статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як Інтернет-маркетинг та онлайн-комунікації. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були розглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Розвиток інформаційних технологій надає можливість сформувати віртуальне середовище, яке має свої риси: це динамічно вести свій бізнес та відсутність територіальних кордонів. Ці риси віртуального простору надають можливість підприємствам працювати та отримувати прибуток не зважаючи на пандемією COVID-19 та карантинні обмеження, трансформуватися та динамічно розвивати сучасні бізнес-процеси, надавати додаткові можливості для їх оптимізації та підвищення ефективності роботи підприємства, створювати передумови для «перетікання» частини бізнесу, а іноді і в цілому у віртуальне середовище, що позитивно відобразиться на підприємницькій діяльності. Мета дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на обсяги наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі. В Інтернет середовищі на сьогоднішній день є величезна кількість потенційних клієнтів різних сегментів ринку. Вартість спілкування з аудиторією в цьому середовищі значно менша, що важливо в ситуації, що склалася, з обмеженням коштів у підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетингом туристичної діяльності
    (2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Глізнуца, Марина Юріївна
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії, етапи маркетингових досліджень. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів маркетингових досліджень в туризмі та оформлення їх результатів; список корисної літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу
    (Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості просування продукції промислового призначення в інтернет
    (ФОП Ткачов О. О., 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково-орієнтованого інноваційного розвитку
    (Одеський національний політехнічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації як основою її інноваційного розвитку які, зокрема, включають: принципи формування і функціонування зазначеного механізму, його функції і структуру, послідовність і зміст процедур управління продукуванням і використанням актуальних релевантних знань. Розроблено і обґрунтовано підхід до управління знаннями організації з застосуванням сучасних комп’ютерних інформаційних технологій, окреслено роль і місце механізму управління знаннями у структурі системи управління Web-ресурсами організації. Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість обґрунтованого і цілеспрямованого управляти інноваційним розвитком організацій в умовах економіки знань, шляхом формування на основі знань стійких конкурентних переваг на національному і міжнародних ринках, створює передумови їх переходу до випереджаючого інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетингом в умовах еволюції його видів
    (Луцький національний технічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія Петрівна
    Досліджена еволюція видів маркетингу у часовому розрізі, починаючи з фрагментарного маркетингу початку 20 сторіччя і до сучасних найновіших його видів. Відповідно до розробленої авторами еволюційної схеми виконано аналіз нових видів маркетингу в системі: назва, сутність, сильні і слабкі сторони, рекомендації з застосування, наявні обмеження застосуванню. Розроблена і науково обґрунтована схема поетапного вибору видів і інструментів маркетингу конкретним товаровиробником (продавцем), який функціонує у певних умовах зовнішнього макро- і мікросередовища.