Публікація:
Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Роботу присвячено вирішенню актуальної проблеми пошуку шляхів удосконалення стратегії управління продажами на підставі методів економічного аналізу та прогнозування, які б дозволили підвищити якість прийняття рішень щодо формування стратегії управління продажами, зокрема в мережі Інтернет. Для досягнення мети у роботі було досліджено теоретичні засади формування стратегії управління продажами компанії, визначені особливості формування стратегії просування товару в мережі Інтернет. Виявлено, що система ефективного прогнозування продажів є одним з найважливіших елементів успіху компанії. Управління продажами - це галузь менеджменту, в якій можна отримати суттєві переваги, використовуючи ефективні методи, і ці переваги мають грошове вираження. У сучасних умовах ефективність управління продажами підвищується шляхом формування та впровадження дієвої стратегії інтернет-маркетингових заходів, що дозволяє отримувати більш значні конкретні конкурентні результати у відповідності до поставлених цілей, оптимально розподілити та оптимізувати всі ресурси, зокрема фінансові та часові та впровадити постійний моніторинг діяльність під час її виконання з метою корегувальних заходів. PR- комунікації компанії у соціальних мережах дають можливість отримати більше особистої інформації про клієнтів та використати її при формуванні стратегії управління продажами. Було досліджено залежність прибутку від надання освітніх послуг школи англійської мови «EnglisHouse» від рекламних асигнувань, та побудовано модель прогнозування прибутку. На основі аналізу динаміки відвідувань сайту закладу побудовано моделі оцінки ефективності рекламних заходів для формування стратегії просування послуг в мережі Інтернет. Отримані результати дозволять закладу оцінювати ефективність стратегії управління продажами освітніх послуг та корегувати стратегію на основі отриманих прогнозних даних.
The paper is devoted to solving the urgent problem of finding ways to improve the sales management strategy based on methods of economic analysis and forecasting, which would allow to improve the quality of decision-making regarding the formation of a sales management strategy, in particular in the Internet. To achieve this goal, the paper studied the theoretical foundations of forming a company's sales management strategy, and identified the features of forming a product promotion strategy in the Internet. It was found that an effective sales forecasting system is one of the most important elements of a company's success. Sales management is a field of management in which significant advantages can be gained by using effective methods, and these advantages have a monetary expression. In modern conditions, the effectiveness of sales management is increased by forming and implementing an effective strategy for Internet marketing activities, which allows to obtain more significant specific competitive results in accordance with the set goals, optimally allocate and optimize all resources, including financial and time, and implement constant monitoring of activities during its implementation for the purpose of corrective measures. PR communications of the company in social networks provide an opportunity to obtain more personal information about customers and use it in the formation of a sales management strategy. The dependence of the profit from the provision of educational services of the English language school "EnglisHouse" on advertising allocations was studied, and a profit forecasting model was built. Based on the analysis of the dynamics of website visits, models for evaluating the effectiveness of advertising events for forming a promotion strategy for services in the Internet were built. The results obtained will allow the institution to evaluate the effectiveness of the sales management strategy for educational services and to adjust the strategy based on the obtained forecast data.

Опис

Ключові слова

інтернет-маркетинг, управління продажами, стимулювання попиту, просування товару, Internet marketing, sales management, demand stimulation, product promotion

Бібліографічний опис

Сергієнко О. А. Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії [Електронний ресурс] / О. А. Сергієнко, М. А. Мащенко, А. Д. Швець // Ефективна економіка : електрон. журн. – 2024. – № 1. – 19 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в