Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи за дисципліною "Стратегічне управління персоналом підприємства"
    (2022) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович
    Дисципліна «Стратегічне управління персоналом підприємства» є логічним продовженням курсів «Управління персоналом», «Управління трудовим потенціалом», «Стратегія підприємства», які вивчаються на бакалаврському рівні, та дисципліни «Управління розвитком персоналу», яка вивчаєтеся на магістерському рівні. Стратегічне управління є безальтернативною парадигмою управління будь–яким суб’єктом ринку, що обумовлено цілою низкою факторів, у першу чергу – необхідністю швидко і гнучке реагувати та адаптуватися к стрімким змінам зовнішнього середовища. Стратегічне управління суб’єктом ринку, зокрема підприємством, вимагає певні перетворення в усіх його підсистемах і, у першу чергу, залежіть від ефективності стратегічного управління персоналом підприємства. Фахівець зі стратегічного управління персоналом повинен стратегічно мислити, бути стратегічним лідером, гармонізувати інтереси індивідів і команд, виявляти, та скеровувати найкращі творчі здібності співробітників підприємства, його інтелектуальний потенціал на створення конкурентний переваг, досягнення стратегічних цілей, реалізацію стратегій підприємства в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи студентів з дисципліни "Операційний менеджмент"
    (Скан+, 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович
    Аналіз ходу економічних реформ в Україні показує, що для виводу країни із кризи недостатньо тільки ринкових перетворень на макроекономічному рівні. Незважаючи на те, що в державі сформувалася структура комерційних і інвестиційних банків, система фондових і валютних бірж, страхових компаній і інших ринкових інститутів, а інфляція погамована, виробництво у сфері послуг продовжується стагнація. Разом з тим, практика свідчить, що навіть за нинішніх складних і не зовсім сприятливих економічних умов (високі податки й банківські ставки за кредит, неплатоспроможність підприємств і ін.) можна отримувати прибуток. Аналіз діяльності багатьох успішно працюючих у нинішніх умовах підприємств промисловості й сфери послуг дозволив зробити висновок, що їх досягнення значною мірою базуються на грамотному менеджменті в операційній системі. Мета викладання дисципліни «Операційний менеджмент» - формування у майбутніх менеджерів умінь розробки операційної стратегії, створення та використання галузевих операційних підсистем як основи забезпечення досягнення місії організації.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Діагностика діяльності підприємств та організацій"
    (2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна
    Сучасні умови господарювання, особливістю яких є нестабільність ринкового середовища, високій рівень конкуренції, обмеженість економічних ресурсів та необхідність ефективного їх використання обумовлюють появу нових вимог до інструментів управління і, зокрема, до методів дослідження й оцінки діяльності підприємства. Ефективним інструментом, який дозволів проводити детальне дослідження, одержувати достовірну і повну інформацію про стан і діяльність підприємства стала економічна діагностика. Застосування економічної діагностики в процесі управління господарською діяльністю підприємств дозволяє своєчасно виявляти і розпізнавати стан підприємства за непрямими ознаками, що є особливо актуальним в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Економічна діагностика спрямована на оцінку стану економічних об’єктів в умовах неповної інформації, дозволяє виявити проблеми розвитку підприємства, на їх підставі вибрати показники, які найбільш повно описують ситуацію, розглянути їхній взаємний вплив, встановити «вузькі місця», зафіксувати резерви, визначити перспективні шляхи їх вирішення та розробити заходи з усунення несприятливих ситуацій. Дисципліна «Діагностика діяльності підприємств та організацій» входить у цикл дисциплін профільної підготовки магістрів зі спеціальністю 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент підприємств та організацій». Метою дисципліни є формування системи теоретичних знань, прикладних вмінь і навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію економічної діагностики для визначення стану підприємств та організацій в рамках їх бізнес-оточення. Розглянута нижче розрахункова робота присвячена практичному засвоєнню деяких положень економічної діагностики на конкретному числовому матеріалі.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Економіка і організація підприємницької діяльності"
    (2020) Шматько, Наталія Михайлівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович
    «Економіка і організація підприємницької діяльності» це наукова дисципліна, предметом якої є вивчення існуючих сьогодні в Україні умов, а також законодавчих та економічних основ ведення підприємницької діяльності. При цьому дуже важливим також являється етична та соціально–психологічна складова підприємництва, яка визначає форми та мету цього важливого виду людської діяльності. В теперішніх умовах існує комплекс персональних та економічних свобод, що надаються громадянину, які у сполученні з його індивідуальністю та професійною кваліфікацією, а також отриманими знаннями та вміннями дозволяють розробляти та здійснювати ефективну підприємницьку та комерційну діяльність. В цих умовах розуміння ролі підприємництва разом з правовими основами та розумінням основ державного регулювання підприємництва, його ресурсної бази та інфраструктури дає можливість сьогоднішньому студенту в повній мірі використовувати отримані у вищому навчальному закладі знання на практиці та досягати реального успіху.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії управління персоналом в системі загальної стратегії підприємства
    (ФОП Вишемирський В. С., 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Булавіна, Н. Б.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив трудових ресурсів на ефективність діяльності підприємства
    (Національна металургійна академія України, 2020) Літвіненко, Д. І.; Пантелєєв, Михайло Сергійович
  • Ескіз
    Документ
    Управління виробничим потенціалом підприємства
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Пантелєєв, Михайло Сергійович; Рижа, С. С.
  • Ескіз
    Документ
    Методи діагностики діяльності підприємств та організацій
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Пантелєєв, Михайло Сергійович
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-комунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна
    Бізнес-комунікації є основою будь-якої економічної діяльності, але мають свою специфіку для кожної галузі сфери економіки. При цьому кожен туроператор створює власну унікальну систему бізнес-комунікацій, оформлену договорами і відображену в турпродукте. Якщо туроператор не створений, то і не існує його бізнес-комунікацій. Розглянуто особливості міжнародного туризму, проаналізовано сучасний стан та висвітлені основні питання розвитку бізнес-комунікацій і бізнес-культури у міжнародному туризмі як найбільш перспективного та пріоритетного виду туризму; запропонувати шляхи їхнього розвитку з метою перетворення ділового туризму у високоприбуткову галузь вітчизняної економіки. Таким чином, бізнес-культура та правила поведінки в комунікаційному процесі відіграють одну з ключових ролей ефективності ведення туристського міжнародного бізнесу, тому що від цього залежить ефективність переговорів, ділова репутація туристської організації, взаємодія з партнерами, відносини з клієнтами, а також розвиток міжкультурних зав’язків. Проаналізовано міжнародні туристичні прибуття та доходи від міжнародного туризму, таким чином ділова людина, особливо іноземний бізнесмен, хотіла б поселитися в Україні не просто в першокласному готелі, а у спеціалізованому бізнес-готелі, обов’язковою складовою якого є диверсифікований бізнес-центр, що має надавати безліч ділових послуг з обов’язковою розважальне-ознайомлювальною програмою. Запропоновано чинники, які спричинили бурхливий розвиток туризму за останні десятиліття, на основі яких розглянуто процес бізнес-комунікації та бізнес-культури у міжнародному туризмі. Для організаційних комунікацій найважливішим є вдосконалення інформаційного потоку, основні способи досягнення цього результату наведені у статті, сформульовані основні завдання менеджера підприємства міжнародного туризму по організації ефективних бізнес-комунікацій підприємництва. Комунікацію слід здійснювати з урахуванням здатності клієнта до сприйняття. Спілкування приносить найбільший результат, коли люди, яким адресовано повідомлення, докладають менше зусиль для його розуміння. Це залежить від таких факторів, як можливості, звички, здатність читати і рівень освіти, вік, соціальний статус.
  • Ескіз
    Документ
    Види і функції міжнародних економічних відносин та міжнародного підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2018) Пантелєєв, Михайло Сергійович
    Проведено аналіз сучасних видів і методів здійснення міжнародної економічної діяльності, що дозволить уточнити та поглибити сутність міжнародного підприємництва і скласти класифікацію функцій його здійснення. Розглянуто останні дослідження провідних науковців щодо визначення поняття міжнародного підприємництва, запропоновано визначення міжнародного підприємництва, як сукупність певних угод, за допомогою яких переміщують товари, послуги та ресурси через державні кордони на міжнародному рівні. Встановлено, що кожне міжнародне підприємство, яке приймає участь у міжнародній підприємницький діяльності, відноситься до певної правової форми і діє відповідно до норм цивільного і торгового права своєї держави.