Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Публікація
    Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове дослідження ринку ЄС та його ефективність
    (Сумський державний університет, 2024) Перерва, Поліна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна
    В доповіді рекомендовано до практичного використання наступні методи дослідження ринку ЄС: аналіз ключових показників результативності (KPI); метод оцінка вартості та вигід; метод співставлення завдань та результатів; метод оцінки точності та релевантності отриманої в результаті проведеного дослідження інформації; залучення до оцінки споживачів та співпраця з командою; динаміка реалізації рекомендацій та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетизація процесу трансферу технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування трансфертних цін на об’єкти інтелектуальної власності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Шинкаренко, Маргарита Олександрівна
    Доведено, що поняття "ринкова вартість" притаманне не тільки матеріальній продукції, воно може бути в повній мірі використане і до інтелектуальної власності, не дивлячись на їх технологічні особливості та в більшості випадків монопольний характер представлення на технологічному ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств
    (Технологический центр, 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена створенню інноваційних методів оцінки комерційного потенціалу об’єктів інтелектуальної власності. Доведено, що важливим індикатором ринкових можливостей інтелектуальних технологій є метод оцінки патентів, зважених з урахуванням цитування. В якості критерію оцінки запропоновано використовувати технологічний важіль, який відтворює міру здатності інноваційного підприємства до трансферу технологій. Запропоновано методичні підходи визначення комерційних можливостей інтелектуальної технології для її розробника та для її споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Потенціал інноваційно-інвестиційних можливостей промислових підприємств
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Доведено, що лише активізація процесу інвестування в інноваційний розвиток може викликати якісні зрушення в техніці та технології виробничої бази промислових підприємств та покращити кінцеві економічні результати їх діяльності на основі підвищення якості управління збігом інвестиційного попиту та інвестиційної пропозиції на ринку інвестиційних товарів.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологiчний аудит iнтелектуального продукту: комерцiйний потенцiал споживача
    (Технологический центр, 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена створенню iнновацiйних методiв оцiнки комерцiйного потенцiалy iнтелектyально-iнновацiйних технологiй. Доведено, що важливим iндикатором ринкових можливостей iнтелектyальних технологiй є метод оцiнки патентiв, зважених з yрахyванням цитyвання. В якостi критерiю оцiнки запропоновано використовyвати технологiчний важiль, який вiдтворює мiрy здатностi iнновацiйного пiдприємства до трансферy технологiй.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи
    (Сумський державний університет, 2011) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна
    Запропоновані методичні підходи до визначення виробничого та інноваційного потенціалу промислового підприємства. Розглянуто особливості формування потенціалу виробничої системи на різних рівнях управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Комерціалізація інтелектуально-інноваційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    У монографії досліджено та узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій та на його основі розроблено науково-методичні рекомендації щодо вдосконалення організаційно-економічного механізму комерціалізації інтелектуальних продуктів. Особливу увагу приділено питанням оцінки комерційного потенціалу технологій на засадах технологічного аудиту, управління процесами створення, виробництва і збуту інтелектуальних продуктів на основі технологічного важеля. Розроблено рекомендації щодо вартісної оцінки інтелектуально-інноваційних технологій і формування ціни на них з використанням концепції мінімаксу та індексу цитування патентів. Розглянуто питання моніторингу комерційного потенціалу технологічних продуктів та розроблено науково-методичних інструментарій по забезпеченню ефективності процесів комерціалізації технологій на машинобудівних підприємствах. Книга призначена для науковців, менеджерів промислових підприємств, фахівців економічних та юридичних служб, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей.