Публікація:
Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський університет економіки і торгівлі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що маркетингові бізнес-процеси являють собою систему взаємопов'язаних бізнес завдань, спрямованих на задоволення потреб споживачів та зміцнення конкурентних позицій підприємства. В загальному випадку бізнес-процеси традиційно поділяють на три групи: процеси управління, основні процеси та забезпечуючі процеси.

Опис

Бібліографічний опис

Перерва П. О. Формування маркетингових бізнес-процесів в сфері інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / П. О.Перерва, О. П. Косенко // Управління розвитком соціально-економічних систем в умовах війни російської федерації проти України : матepiали Miжнаp. наyк.-пpакт. iнтepнeт-конф., (м. Полтава, 13 лютого 2024 p.). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 320-323. – 1 eлeктpон. опт. диcк (CD-ROM). – Отримано з http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/13659/1/328-2168.pdf, вільний (дата звернення 09.09.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в