Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія нарощування економічного потенціалу підприємства(2023) Шеін, Є. С.; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що метою стратегічного управління є забезпечення виживання організації в майбутньому шляхом встановлення динамічного балансу потенціалу підприємства з навколишнім середовищем, спрямованого на облік зовнішніх факторів, пошук шляхів нових можливостей в конкурентній боротьбі, відстеження та адаптацію до змін навколишнього середовища, а також виявлення внутрішнього потенціалу підприємства.Публікація Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія ВолодимирівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики світового ринку туристичних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Світовий ринок туристичних послуг") очної та заочної форм навчання.Публікація Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.Документ Оцінка економічного потенціалу промислового виробництва(НТУ "ХПИ", 2006) Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методику оцінки економічного потенціалу промислового підприємства, в основу якої покладено ресурсний підхід. В якості основних видів ресурсів, які визначають величину економічного потенціалу, автор визначив: кадрову, науково-технічну, інформаційну, організаційну та матеріально-технічну складові.