Публікація:
Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики світового ринку туристичних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів. Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Світовий ринок туристичних послуг") очної та заочної форм навчання.

Опис

Ключові слова

міжнародний туристичний ринок, туристичний бізнес, економічний потенціал, попит, кон'юктура ринку, сегментація ринку, регуляторні механізми ринку, туристичне споживання

Бібліографічний опис

Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 35 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49554.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в