Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 41
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до проведення компаративного аналізу міжнародної конкурентоспроможності
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович; Прийменко, Ілля Віталійович
    В доповіді доведено, що компаративний аналіз міжнародної конкурентоспроможності (international competitiveness) є важливим інструментом для оцінки та порівняння ефективності економічних систем різних країн у глобальному контексті. Цей аналіз допомагає розуміти, як кожна країна пристосовується до міжнародних економічних умов і чинників конкуренції.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародна конкурентоспроможність: особливості визначення
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що при вивченні міжнародної конкурентоспроможності враховується динамічна і статична складова розгляду об'єктів конкурентоспроможності на різних рівнях, використовується системний підхід і пошук надійних моделей, що пояснюють причини добробуту країн в довгостроковій перспективі. Цей комплекс проблем певною мірою пояснює відсутність єдиної теорії міжнародної конкурентоспроможності та її методологічну неповноту, на яких наголошує більшість дослідників даної проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентоспроможності продукції в умовах глобалізації
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в умовах глобалізації конкурентоспроможність галузі відіграє величезну роль у забезпеченні якості промислової продукції. Система вільної конкуренції передбачає умови, коли правова основа приватної господарської діяльності ґрунтується на свободі індивіда, приватній власності та незначній участі держави у визначенні матеріального та формального змісту збуту. Згідно з міжнародними стандартами, конкуренція поділяється на абсолютну конкуренцію і конкуренцію
  • Ескіз
    Документ
    Вплив диджіталізації на розвиток ринку праці підприємства
    (2023) Кузьминський, Костянтин Миколайович; Мехович, Сергій Анатолійович; Перерва, Петро Григорович
    Результати дослідження полягають у вивченні основних тенденцій цифровізації та її впливу на ринок праці в Україні та за кордоном; вивчення досвіду переходу на цифровізацію виробничих процесів провідних компаній м.Харкова та області; вивчення можливостей та загроз для роботодавців та працівників у контексті прискорення цифровізації економічних процесів; а також роль освіти та професійної підготовки у вирішенні проблеми потенційної нестачі навичок та робочих місць.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки діджиталізації комерційної діяльності підприємства
    (2023) Братух, Олександр Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді автори визначили певний прогрес у рівні цифровізації та її сприйнятті в країні, починаючи з розповсюдження сучасного обладнання та закінчуючи підвищенням комп'ютерної грамотності та відкритості до роботи з цифровими інструментами як на рівні кінцевого користувача, так і на рівні бізнес-партнерів, підтверджуючи перспективи діджиталізації польових робіт для компаній та посилення складової персоналізації продажів та маркетингу для підвищення конкурентоспроможності компаній у відкрита цифрова економіка.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження методичних підходів до компаративного аналізу міжнародної конкурентоспроможності
    (2023) Синіговець, Ольга Миколаївна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що автори різних підходів до міжнародного компаративного аналізу конкурентоспроможності в основному дотримуються позиції, що оцінка конкурентоспроможності території повинна бути комплексною і враховувати різні фактори. Однак вони по-різному розставляють акценти, використовують різні групи даних і об'єднують їх в модулі, різні за змістом і характеристиками. Здебільшого автори різних теорій оцінки визнають значущими критеріями рівень і якість життя населення, інвестиційну.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність потенціалу конкурентоспроможності підприємства
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Проскурня, Олена Михайлівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що потенціал конкурентоспроможності міжнародних проектів будь-яких господарюючих об’єктів можна підвищити лише шляхом інновації (впровадження, застосування) покупних чи власних нововведень у сфері підвищення якості будь-яких процесів як на макрорівні (освітні, політичні, законотворчі, відтворювальні та ін.), так і на мікрорівні (маркетингові, інноваційні, інвестиційні, виробничі та інші процеси).
  • Ескіз
    Документ
    Роль креативних інновацій і SMART-технологій у сучасній економіці
    (2023) Кльован, Аріна Дмитрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Обліково-економічні аспекти якості продукції як складової забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Гришко, Наталя Євгеніївна; Маслак, Марія Володимирівна
    У статті розглянуто основні підходи до класифікації та категоризації витрат на якість з урахуванням наукового здобутку у сфері обліку витрат на якість, на основі чого було запропоновано власний підхід до управління даною категорією витрат на основі багаторівневого поділу. Такий підхід дозволяє управлінцям виявити, що деяких видів витрат на якість уникнути неможливо, у той час як інші можна мінімізувати. Досліджено основні елементи витрат на якість та здійснено їх систематизацію у розрізі облікових моделей за різними класифікаційними ознаками. Розглянуто теоретичні підходи до обліку витрат на якість. Наголошено на тому, що для цілей бухгалтерського обліку запропоновано класифікувати витрати на якість, виходячи з необхідності їх розмежування, оскільки загальні витрати на виготовлення і якість продукції, згідно діючої методики обліку витрат, не розрізняють як окремі категорії витрат. За результатами дослідження встановлено, що управління витратами на якість, якщо їх позиціонувати як конкретні витрати ресурсів, сприяє поліпшенню конкурентоспроможності підприємства.