Публікація: Маркетингова діяльність підприємств
Вантажиться...
Дата
ORCID
https://orcid.org/0000-0002-4028-7697
https://orcid.org/0000-0002-6256-9329
https://orcid.org/0000-0002-3750-9922
https://orcid.org/0000-0002-8178-7532
https://orcid.org/0000-0002-6776-6778
https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
https://orcid.org/0000-0001-6576-9759
https://orcid.org/0000-0002-8184-5464
https://orcid.org/0000-0002-7422-8302
https://orcid.org/0000-0003-0902-7587
https://orcid.org/0000-0002-2065-2415
https://orcid.org/0000-0002-3840-4516
https://orcid.org/0000-0001-6921-1445
https://orcid.org/0000-0001-6309-6466
https://orcid.org/0000-0002-6256-9329
https://orcid.org/0000-0002-3750-9922
https://orcid.org/0000-0002-8178-7532
https://orcid.org/0000-0002-6776-6778
https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
https://orcid.org/0000-0001-6576-9759
https://orcid.org/0000-0002-8184-5464
https://orcid.org/0000-0002-7422-8302
https://orcid.org/0000-0003-0902-7587
https://orcid.org/0000-0002-2065-2415
https://orcid.org/0000-0002-3840-4516
https://orcid.org/0000-0001-6921-1445
https://orcid.org/0000-0001-6309-6466
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ "Оберіг"
Анотація
У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : ТОВ "Оберіг", 2023. – 1155 с.