Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 193
  • Ескіз
    Документ
    Формування напрямків інтелектуалізації інклюзивного розвитку економіки
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді визначено, що інтелектуалізація інклюзивного розвитку економіки спрямована на створення умов, за яких кожен член суспільства має можливість брати активну участь в економічному житті та отримувати користь від його результатів. Програми інтелектуалізація своєї діяльності мають обов’язково бути на кожному виробництві.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження складових концепції сталого розвитку
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Скляренко, Максим Геннадійович; Перерва, Петро Григорович
    На основі проведеного дослідження пропонується розглядати концепцію сталого розвитку яка категорію, яка поєднує в собі три складові: економічну, соціальну та екологічну. Характеристика цих складових сталого розвитку може бути зведена до положень, які детально розглядаються в науковій доповіді.
  • Ескіз
    Документ
    Краудфандинг як основа формування стартапів
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Дькова, Наталя Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що краудфандинг може застосовуватися для фінансування широкого спектра проектів, включаючи стартапи, фільми, музику, технології, благодійність, дослідження тощо. Основні платформи краудфандингу включають Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe та багато інших. Проекти, які успішно залучають фінансування через краудфандинг, можуть пропонувати своїм спонсорам різні винагороди чи пільги, залежно від суми вкладу
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційних технологій розвитку туристичного бізнесу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Кулакова, Софія Олександдрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що організація інноваційної діяльності підприємств, що представляють сферу послуг, повинна забезпечити, по-перше, досягнення єдиного бачення пропозиції послуг на споживчому ринку; по-друге, визначення стратегічних пріоритетів у трансформації цієї сфери; по-третє, розробка довгострокової стратегії діяльності підприємств; по-четверте, створення сервісно-орієнтованої системи зв'язку; по-п'яте, формування інноваційних кадрів з визначенням зон відповідальності за результати роботи; по-шосте, впровадження системного контролінгу процесів розвитку послуг на споживчому ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Управління процесами розробки та реалізації туристичного продукту
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Лепетень, Дар'я Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, що чітка та продумана система розробки та реалізації туристичного має багато переваг і забезпечую сталий розвиток туристичного підприємства. Цьому процесу сприяє ряд важливих результатів інноваційної діяльності. По-перше, ефективне використання ресурсів, так як завдяки плануванню та контролю можна мінімізувати витрати та максимізувати прибуток. По-друге, зниження комерційних ризиків. Вивчення ринку та конкурентів, а також тестування продукту дозволяють знизити ризики, пов'язані з його випуском на ринок. По-третє, підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та його продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження інновацій - основа конкурентоспроможності підприємств
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що технологічний бізнес – одна з найприбутковіших і майже закритих сфер підприємництва. Впровадження нових технологій в промислове виробництво, як показує практика, дає можливість зробити якісний прорив на світовому ринку товарів і послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність інноваційного управління підприємствами в сучасних умовах
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій Васильович
    Запропоновано виділяти такі поняття, як життєвий цикл продукції і життєвий цикл технології виробництва. Життєвий цикл товару складається з чотирьох фаз. На першому етапі проводяться дослідження і розробки для створення інноваційного продукту. Завершується етап передачею розробленої технічної документації виробничим підрозділам промислових організацій. На другому етапі відбувається технологічний розвиток крупносерійного виробництва нової продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Недобросовісна конкуренція в сфері аутсорсингу багатонаціональних підприємств
    (Інтерсервіс, 2024) Перерва, Петро Григорович; Харін, Д. Д.; Шикерявий, С. П.
    Доведено, що недобросовісна конкуренція в сфері аутсорсингу може мати серйозні наслідки для справедливості ринкових умов, економічного розвитку та репутації підприємств. Ефективна боротьба з цим явищем вимагає впровадження правових, етичних та регуляторних механізмів, а також активної співпраці між учасниками ринку та владою.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний економічний розвиток країн як запорука уникнення проявів недобросовісної конкуренції
    (Інтерсервіс, 2024) Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Колотюк, Вікторія Сергіївна
    В доповіді запропоновані напрямки, спрямовані на створення сприятливого середовища для економічного розвитку країн та їхньої інтеграції в світову економіку. Вони допомагають збільшувати економічний потенціал країн та покращувати якість життя їхніх громадян. Доведено, що міжнародний економічний розвиток країн сприяє створенню умов для чесної та здорової конкуренції, що веде до сталого економічного зростання і підвищення добробуту суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація процесів управління персоналом як конкурентна перевага в міжнародному бізнесі
    (Інтерсервіс, 2024) Перерва, Петро Григорович; Сусліков, А. В.; Линник, А. А.
    Доведено, що діджиталізація дозволяє автоматизувати багато рутинних задач, таких як обробка документів, облік робочого часу та процеси навчання. Це відкриває можливості для персоналу та керівництва зосередитися на стратегічних завданнях та розвитку бізнесу. Цифрові інструменти дозволяють створювати спеціальні онлайн-платформи для залучення та комунікації з персоналом. Це може підвищити рівень зацікавленості працівників у житті компанії, сприяти зміцненню командного духу та зниженню текучості кадрів.