Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методична розробка до самостійної роботи з дисципліни "Українська мова"
    (2023) Терещенко, Любов Яківна; Гомон, Андрій Михайлович
    У сучасній професійній освіті однією з важливих проблем є формування мовно професійної компетентності фахівців будь-якої галузі знань, а також визначення ролі термінології в цьому процесі. Студенти опрацьовують фахову термінологічну лексику здебільшого під час вивчення спеціальних дисциплін. Проте рівень її засвоєння та нормативного використання залежить від сукупності мовних знань, навичок, умінь, необхідних для ефективного процесу професійної комунікації. Сьогодні в економічній термінології відбувається змінення значення слів, переосмислення, нарощування нової семантики – все це, разом із утворенням нових слів, значно розширює і збагачує словник мови, підсилює його потенціал. Підготовка фінансистів, працівників банківських установ та фахівців інших економічних спеціальностей економічного профілю передбачає необхідність формування їх високої мовної культури, ознайомлення з нормами української літературної мови, опанування мови спеціальності й досконалого вивчення сучасних економічних термінів і понять.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до самостійної роботи з курсу "Українська мова"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кримець, Оксана Михайлівна; Лухіна, Марина Юріївна; Гомон, Андрій Михайлович
    Самостійна робота студента є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Навчальний час, відведений для самостійної роботи студента, регламентується робочим навчальним планом і становить не менше 1/3 та не більше 2/3 загального обсягу навчального часу студента, відведеного для вивчення дисципліни. Така робота спрямована на самостійне вивчення студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни, формування в них умінь і навичок щодо практичного застосування теоретичних знань курсу й досконалого володіння українською літературною мовою у фаховій сфері.
  • Ескіз
    Публікація
    Підготовка до тестування з мови професійного навчання. Аудіювання та говоріння
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Лухіна, Марина Юріївна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Гомон, Андрій Михайлович
    Зараз в Україні створена система рівнів спільного володіння українською мовою як іноземною, яка відповідає міжнародним стандартам: елементарний рівень (А1), базовий рівень (А2), перший рівень (В1), просунутий рівень (В2), високий рівень (С1), четвертий рівень вільного володіння (С2). Розробка системи рівнів володіння українською мовою як іноземним, лінгвометодичний опис цих рівнів у формі вимог, а також створення відповідної системи тестування має визначальне значення для сучасної теорії і практики викладання української мови як іноземного і мови професійного навчання. Розробка системи рівнів володіння українською мовою як іноземною, опис цих рівнів у формі вимог, а також створення відповідної системи тестування має визначальне значення для сучасної теорії і практики викладання української мови як іноземної та мови професійного навчання. Досягнення першого рівня володіння українською мовою та мовою професійного навчання дозволяє іноземцеві задовольняти основні комунікативні потреби під час спілкуванні з носіями мови в соціально–побутовій і соціально–культурній сферах. Цей рівень забезпечує необхідну базу для успішної комунікації в умовах україномовного середовища з використанням обмеженого набору мовленнєвих засобів, а також дозволяє іноземним громадянам почати здобувати якісну освіту на першому курсі в українських університетах, що висуває вимогу обов’язкового тестування іноземних студентів. У цих методичних вказівках (Частина 1) подано вимоги до тестування з аудіювання та говоріння, що відповідають першому рівню володіння українською як іноземною та мовою професійного навчання. Спочатку аналізується зміст комунікативно–мовної компетенції, пропонуються ситуації та теми спілкування. Для кожного виду мовленнєвої діяльності подано вимоги для реалізації основних інтенцій, завдання та інструкції для їх виконання під час тестування.
  • Ескіз
    Документ
    Долаймо суржик!
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гомон, Андрій Михайлович; Дяченко, Олена Валеріївна