Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна
    Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Скорик, Інна Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано основні напрями удосконалення цінової політики на підприємстві, визначено резерви зменшення собівартості продукції, що дозволяє підприємству планувати більш гнучку цінову стратегію в умовах конкурентної боротьби.
  • Ескіз
    Публікація
    Функції маркетингових досліджень на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Макєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства
    (ФОП Панов А. М., 2020) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив економічної безпеки підприємства на його розвиток. Систематизовано складові економічної безпеки, які позитивно впливатимуть на ймовірнісь досягнення цільових показників господарської діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Масюкова, Людмила Олегівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено можливості забезпечення конурентних переваг підприємства під впливом екзогенних змін, визначенно фактори впливу екзогенного середовища на діяльність підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сканування середовища підприємства як основа управління асортиментом та конкурентоспроможністю
    (НТУ "ХПИ", 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Наведено порівняльний аналіз основних методик дослідження середовища підприємства. Показано доцільність оцінки середовища підприємства за методикою "багатопроменевих зірок" для управління асортиментом продукції та визначення його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтування господарських рішень, що впливають на інвестиційну привабливість підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено особливості планування комплексу господарських рішень, що впливають на рівень інвестиційної привабливості підприємства. Систематизовано комплекси рішень, що забезпечують цільовий рівень інвестиційної привабливості підприємства. Наведено вимоги до оцінювання інвестиційної привабливості підприємства. Проаналізовано основні види інвестиційної привабливості. Показані цілі формування інвестиційної привабливості. Запропоновано критерії оцінювання ефективності рішень з підвищення ділової активності підприємства, підвищення прибутковості інвестиційної діяльності, підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, оптимізації організаційної структури, удосконалення матеріально-технічного забезпечення, використання основних фондів тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління конкурентоспроможністю підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Жабська, О. В.; Ларка, Людмила Сергіївна