Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження"
    (2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведено методичні вказіки до виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові дослідження" за розділами: маркетингові дослідження споживчої цінності товару, маркетингове дослідження галузі, розроблення профілю споживача при проведенні маркетингового дослідження, сегментація споживачів продукції при проведенні маркетингового дослідження, дослідження рівня інтенсивності конкуренції на цільовому ринку, визначення вхідних бар’єрів на ринок.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства
    (Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    У статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями дослідження генезису ринку, попиту та пропозиції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано основні напрями дослідження генезису ринку, попиту та пропозиції. Визначено доцільність контролю якості маркетингової інформації у межах маркетингової інформаційної системи.
  • Ескіз
    Публікація
    Фактори ціноутворення на підприємстві
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Павленко, Вікторія Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано фактори ціноутворення, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо цінової стратегії компанії в умовах конкуренції.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу
    (2021) Ларка, Людмила Сергіївна; Павленко, Вікторія Вячеславівна
    Проаналізовано роль ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Розкрито взаємозв’язок між ціновою стратегією компанії та процесами управління витратами і прибутковістю компанії. Висвітлено актуальність єдиної систематизації методів ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу, що дозволить підприємствам встановлювати ціни на продукцію для максимізації їх прибутком. Наведено порівняльний аналіз витратних, ринкових та параметричних методів ціноутворення та визначено доцільність їх застосування при економічному управлінні розвитком бізнесу. Визначено, що ринкові методи ціноутворення дозволяють компанії встановлювати більш ефективний рівень цін на продукцію за рахунок більш повного урахування впливу факторів попиту та конкуренції в процесі ціноутворення.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.