Публікація: Маркетингові дослідження
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, інформація, постачальник, класифікація маркетингових досліджень, маркетингова інформація, постачальники маркетингової інформації, ринок, сегменти ринку, кон'юнктура ринку, прогнозні дослідження збуту, конкурентне середовище, маркетингові дослідження брендів
Бібліографічний опис
Маркетингові дослідження : конспект лекцій : для студ. денної та заочної форм навчання за спец. 6.03050701 "Маркетинг" та 6.000002 "Інтелектуальна власність" / уклад.: Л. С. Ларка, А. В. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – 88 с.