Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
    (2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Вимоги до сучасної системи управління запасами підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Гудименко, Вячеслав Павлович; Момотков, Ігор Сергійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Лісна, Ірина Федорівна; Застьола, Євген Олексійович
    Ефективне функціонування вітчизняних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України безпосередньо залежить від їх активної інноваційної діяльності. Сьогодні інноваційна діяльність підприємств стає одним із найвагоміших чинників досягнення стійких ринкових позицій, отримання конкурентних переваг і забезпечення фінансової стабільності. У свою чергу, інноваційні напрями стратегій та тактики розвитку підприємства ставлять нові вимоги до змісту, організації та методики управлінської діяльності, викликають необхідність формування й удосконалення специфічних форм інноваційної діяльності на підприємстві. Усе це обумовлює необхідність поглибленого вивчення теоретичних та практичних засад щодо економіки й організації інноваційної діяльності на підприємстві. Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі» формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок в області економіки та організації інноваційної діяльності, спрямованих на вирішення проблем ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних і біржових структур в ринкових умовах. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість систематизувати та поглибити знання, здобуті на попередніх етапах , таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю ступеня засвоєння та оволодіння теоретичними положеннями. Підготовки до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектами лекцій і рекомендованою літературою. У процесі занять студент має бути готовий до обговорення основних питань за кожною темою, виконання практичних, розрахункових і ситуаційних завдань. Практичні завдання грунтуються на реальних ситуаціях з економічного життя, що виникають під час підприємницької діяльності.