Публікація:
Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, соціальні мережі, маркетинг, штучний інтелект, бізнес, конкурентоспроможність, підприємницька діяльність

Бібліографічний опис

Мащенко М. А. Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Мащенко Марина Анатоліївна, Момотков Ігор Сергійович, Гудименко Вячеслав Павлович // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали 15-ї Міжнар. наук.-прак. конф., 11-12 квітня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 4 с. – URL: https://mpsesm.org/book/2024/pages/sections/section05/page1230.html, вільний (дата звернення 01.10.2024 р.). – Назва з екрану.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в