Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Взаємозв'язок емоційного інтелекту та лідерських якостей у студентів(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2020) Романовський, Олександр Георгійович; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Штученко, Ірина ЄвгенівнаУ даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою формування лідерських якостей. Наведено результати досліджень лідерських якостей студентів технічних і гуманітарних спеціальностей в період навчання у вищому закладі у взаємозв’язку з емоційним інтелектом. Виявлено особливості лідерських якостей у групах випробовуваних з різним рівнем емоційного інтелекту, а також зв’язок між лідерськими якостями і емоційним інтелектом. Досліджено особливості лідерських якостей у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. Найвищі показники за результатами дослідження демонструє група студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту, що свідчить про вміння управляти своїми емоціями та поведінкою, вміння вирішувати проблеми. Вони демонструють високий рівень організаційних здібностей, вміння працювати з групою. Їх дії спрямовані на досягнення цілей. Найменші показники за результатами дослідження виявлено у групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту. Вони не достатньо уявляють, як завоювати авторитет серед людей, при організації справ не враховують думку товаришів. В складних ситуаціях їм складно знайти вихід. Вони не вміють контролювати роботу своїх товаришів, знаходити спільну мову з людьми. Досліджено взаємозв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. У групі студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту встановлено позитивні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та усіма шкалами лідерських якостей. У групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту не встановлено кореляційних зв’язків між емоційним інтелектом та лідерськими якостями. В інших групах студентів встановлено певні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями.Документ Гендерні особливості полікомунікативної емпатії студентів-лідерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія ЄвгенівнаРозглянуто проблему прояву полікомунікативної емпатії у студентів, що характеризуються вираженими лідерськими якостями. Було проаналізовано роль емпатії в становленні лідерського стилю студентів. В ході дослідження було визначено, що емпатія є однією з найбільш важливих рис в структурі особистості сучасного студентського лідера, а її формуванню має приділятися особлива увага в закладах вищої освіти. Емпіричне дослідження лідерських здібностей дозволило визначити, що близько 29% студентів володіють вираженими на високому рівні лідерськими здібностями. Аналіз гендерних особливостей прояву полікомунікативної емпатії студентів-лідерів дозволив визначити, що у дівчат емпатія розвинена краще, ніж у хлопців. В статті наводяться перспективні напрямки розвитку теми дослідження.Документ Діагностика типу морального лідерства у сфері бізнесу(ДП "НВЦ "Пріоритети", 2016) Книш, Анастасія ЄвгенівнаНавчальний посібник спрямований на розвиток управлінської компетентності бізнес-лідерів через поглиблення розуміння власних моральних принципів та цінностей. Цільова аудиторія посібника керівники бізнес-організацій, засновники startup проектів, бізнес-тренери, HR-директори, HR-менеджери, керівники відділів розвитку персоналу, роботи з клієнтами, організаційні психологи. Посібник містить інформацію про підходи щодо аналізу моральності лідера та пропонує шляхи її діагностики.Документ Емоційний інтелект лідера у сфері бізнесу(ДП "НВЦ "Пріоритети", 2016) Книш, Анастасія ЄвгенівнаНавчальний посібник спрямований на розвиток управлінської компетентності бізнес-лідерів на основі засвоєння навичок емоційного інтелекту. В посібнику розкривається поняття емоційного інтелекту бізнес-лідера, представляються шляхи діагностики емоційного інтелекту, пропонуються методи його розвитку.Документ Моральні основи прийняття рішень майбутніми лідерами в сфері бізнесу(Національний авіаційний університет, 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Книш, Анастасія ЄвгенівнаУ статті представлено аналіз проблеми моральності прийняття рішень лідерами в сфері бізнесу. Уточнюється співвідношення понять "мораль", "моральність". Вивчаються шляхи впливу рівня моральності лідерських рішень на ефективність діяльності організації. Детально розглядаються базові людські цінності, що складають основу морального профілю особистості лідера в бізнес-сфері. Представлено авторську модель аналізу моральності лідерських рішень, що поєднує в собі класичний підхід до оцінки моральності суджень Л. Колберга та, сформульований Д. Хайдтом з колегами, підхід до визначення моральної спрямованості особистості. Аналізується актуальність та критика досліджень Л. Колберга. Детально розглядається базове для концепції Д. Хайдта поняття "моральних засад" та вивчається зміст моральних засад, притаманних сучасній людині. На базі цих двох теоретичних концепцій виділяються шість можливих варіантів моральності при прийнятті рішень: консервативний преконвенційний, консервативний конвенційний, консервативний постконвенційний, ліберальний преконвенційний, ліберальний конвенційний, ліберальний постконвенційний. Подаються результати емпіричного дослідження особливостей прояву моральності при прийнятті рішень студентами потенційними лідерами в сфері бізнесу. Наводяться рекомендації щодо підвищення рівня моральності потенційних та реальних лідерів.Документ Психологія управлінської діяльності лідера(НТУ "ХПІ", 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Грень, Лариса Миколаївна; Книш, Анастасія ЄвгенівнаОсновною метою курсу "Психологія управлінської діяльності лідера" є формування уявлень про роль і зміст психологічного компонента управлінської діяльності лідера; діагностика й розкриття лідерського потенціалу, його активізація і формування у процесі навчання.