Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних здобувачів І-ІІІ рівнів вищої освіти спеціальності "Психологія"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія ЄвгенівнаСтаття присвячена проблемі дослідження рівня розвитку дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних у майбутніх психологів, що навчаються за різними рівнями вищої освіти. Для проведення дослідження було залучено здобувачів вищої освіти за трьома рівнями та п’ятьох докторів психологічних наук як експертів. Респондентам (n=75) пропонувалося виконати практичне завдання, яке мало на меті продемонструвати їхню здатність до перетворення простого практичного питання на модель дослідження, що враховувала б всі необхідні етапи та методи математичної обробки даних. Було проаналізовано результати досліджень, які вказують на наявність статистично вірогідних відмінностей і рівні розвитку дослідницьких вмінь та навичок математичної обробки даних. Було визначено, що найвищим цей показник є у здобувачів за третім, а найнижчим – за другим рівнем вищої освіти.Документ Формування особистісної готовності майбутніх психологів-тренерів до професійної діяльності(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2014) Книш, Анастасія ЄвгенівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харків, 2014. Дисертацію присвячено дослідженню особливостей формування особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів, що обирають спеціалізацію тренера. У роботі представлено теоретичний аналіз основних підходів до визначення готовності до професійної діяльності зарубіжних та вітчизняних вчених. Уточнено поняття особистісної готовності до діяльності майбутнього психолога-тренера. Подано та обґрунтовано теоретичну модель особистісної готовності до діяльності (операційно-професійний, емоційний, соціально-психологічний, ідентифікаційний компоненти). Шляхом факторного аналізу визначено структуру особистісної готовності до діяльності тренера. В ході емпіричного дослідження встановлено недостатній рівень розвитку особистісної готовності до діяльності майбутніх психологів-тренерів. Визначено основні психологічні умови (творче моделювання, експериментування, вільний обмін думками, експертна оцінка), напрямки (формування теоретичної бази, відпрацювання на практиці методичних засобів створення та проведення тренінгу, отримання досвіду групової роботи, зворотній зв`язок) та етапи (підготовчий, організаційний, маркетинговий, логістичний, програмний, груповий, презентаційний, експертний, дебрифінговий) формування особистісної готовності до професійної діяльності на базі яких розроблено та впроваджено в навчальний процес навчальну програму.Документ Моральні засади майбутніх практичних психологів та шляхи їх розвитку(НТУ "ХПІ", 2017) Книш, Анастасія ЄвгенівнаВ статті аналізується місце та роль моральних засад в структурі особистості професійного психолога. Розглядається вплив моральності практичного психолога на якість здійснення професійної діяльності. Вивчається сутність мораль-них засад та особливості їх прояву в різних сферах діяльності практичного психолога. Наводяться результати дослідження особливостей прояву моральних засад майбутніх психологів, що планують працювати у практичній площині. Описуються шляхи підвищення свідомої моральності майбутніх психологів як обов'язкової умови їх професійної компетентності.Документ Поняття готовності до професійної діяльності в роботах вітчизняних та зарубіжних учених(НТУ "ХПІ", 2015) Книш, Анастасія ЄвгенівнаУ статті наведено аналіз поняття готовності до професійної діяльності як складного багатокомпонентного утворення. Подано аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень, присвячених вивченню сутності поняття готовності до професійної діяльності. Показано історію становлення наукових поглядів на проблему готовності до професійної діяльності у вітчизняній психології. Розглянуто особливості функціонального та особистісного підходів до визначення професійної готовності до діяльності. Детально розглянуто погляди європейських та північноамериканських дослідників на проблему підготовки майбутнього спеціаліста. Проаналізовано співвідношення понять “готовність до професійної діяльності” та “професійна компетентність”. Уточнено структуру та компоненти готовності до професійної діяльності у вітчизняній, європейській та американській психології. Основними визначено компетентнісний та особистісний компоненти готовності до професійної діяльності.