Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Шапран, Олена Євгенівна
  • Ескіз
    Публікація
    Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Литвинов, І. Ю.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Петров, Денис Юрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Бабич, Д. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Алещенко, Ілля Валерійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни "Маркетинг послуг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    Одним з основних напрямків сучасної діяльності є сфера послуг, що стрімко розвивається. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів та прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішення задачі максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг. Маркетинг послуг, який є дієвим регулятором ринкових процесів, що використовує принципи комплексності, безперервності та соціальної орієнтації, здатний запропонувати механізми взаємовигідного обміну між різними суб'єктами ринку, створити умови для виявлення вимог споживачів і визначити можливості їх задоволення. Це передбачає вивчення ринку послуг, прогнозування його динаміки та формування попиту на послуги. Дисципліна «Маркетинг послуг» передбачає формування у здобувачівкомпетентностей в області маркетингу послуг. Його основна мета - ознайомити здобувачів зі специфікою роботи, а також дати основи теоретичних і практичних знань в рамках даної дисципліни: знання щодо комплексу маркетингової діяльності у сфері послуг, методи вивчення ринку послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Планування міжнародної маркетингової діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Скляр, Дар'я Дмитрівна