Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаІнноваційні ресторанні технології - це сукупність нових та передових рішень, які використовуються в ресторанній індустрії для покращення обслуговування, підвищення ефективності роботи, залучення клієнтів і оптимізації бізнес-процесів. Ці технології охоплюють широкий спектр інструментів та методів, включаючи: автоматизація та роботизація, цифрові меню та замовлення, системи управління запасами, аналітика та бізнес-інтелект, смарт-кухні, соціальні медіа та маркетинг. Зазначені технології допомагають ресторанам залишатися конкурентоспроможними на ринку, підвищують рівень задоволеності клієнтів і сприяють зростанню прибутків. Мета та цілі дисципліни – формування у студента необхідних знань про інновацій ресторанні технології як про розділ визначення тенденцій у нових технологіях продукції ресторанного господарства і бізнесу, альтернативних видів сировини, новацій у наданні ресторанних послуг: детальний розгляд наукового обґрунтування; аналіз, загальна характеристика й особливості сировини, напівфабрикатів та продуктів; вибір різновидів методів аналізу з вирішення різновидів завдань за допомогою інноваційних методів та програм, їх особливостей; вивчення причин виникнення виготовлення неякісної продукції.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина ВікторівнаДевелопмент та управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі - це процеси планування, організації, керування і контролю, спрямовані на ефективне використання різних ресурсів (таких як фінанси, персонал, матеріали, обладнання, інформація тощо) з метою досягнення стратегічних цілей та забезпечення якісного обслуговування гостей. Ці процеси включають в себе розробку стратегій розвитку, найм та управління персоналом, контроль за фінансами, управління якістю обслуговування, маркетинг та просування бренду, а також впровадження інноваційних технологій для поліпшення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Мета та цілі дисципліни – формування спеціальних знань щодо планування та здійснення ресурсного забезпечення діяльності підприємства готельного і ресторанного бізнесу; розробки та прийняття ефективних рішень з питань розвитку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики; навичок забезпечувати їх реалізацію, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки їх впливу, ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу із врахуванням інформаційного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.Публікація Організація туризму(2022) Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаФормування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.Публікація Організація власного бізнесу в туристичній галузі(2022) Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаФормування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.Публікація Економіка готелів та ресторанів(2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаПідприємства готельно-ресторанного бізнесу є важливою складовою сфери послуг, яка динамічно розвивається, посилює свою роль та значення у виробництві валового внутрішнього продукту країни та у вирішенні соціальних проблем суспільства. Розуміння економічної природи даних підприємств, сутності та особливостей вироблених ними продуктів та послуг винятково важливе для управління цими підприємствами.