Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні ресторанні технології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Інноваційні ресторанні технології - це сукупність нових та передових рішень, які використовуються в ресторанній індустрії для покращення обслуговування, підвищення ефективності роботи, залучення клієнтів і оптимізації бізнес-процесів. Ці технології охоплюють широкий спектр інструментів та методів, включаючи: автоматизація та роботизація, цифрові меню та замовлення, системи управління запасами, аналітика та бізнес-інтелект, смарт-кухні, соціальні медіа та маркетинг. Зазначені технології допомагають ресторанам залишатися конкурентоспроможними на ринку, підвищують рівень задоволеності клієнтів і сприяють зростанню прибутків. Мета та цілі дисципліни – формування у студента необхідних знань про інновацій ресторанні технології як про розділ визначення тенденцій у нових технологіях продукції ресторанного господарства і бізнесу, альтернативних видів сировини, новацій у наданні ресторанних послуг: детальний розгляд наукового обґрунтування; аналіз, загальна характеристика й особливості сировини, напівфабрикатів та продуктів; вибір різновидів методів аналізу з вирішення різновидів завдань за допомогою інноваційних методів та програм, їх особливостей; вивчення причин виникнення виготовлення неякісної продукції.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Девелопмент та управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі - це процеси планування, організації, керування і контролю, спрямовані на ефективне використання різних ресурсів (таких як фінанси, персонал, матеріали, обладнання, інформація тощо) з метою досягнення стратегічних цілей та забезпечення якісного обслуговування гостей. Ці процеси включають в себе розробку стратегій розвитку, найм та управління персоналом, контроль за фінансами, управління якістю обслуговування, маркетинг та просування бренду, а також впровадження інноваційних технологій для поліпшення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Мета та цілі дисципліни – формування спеціальних знань щодо планування та здійснення ресурсного забезпечення діяльності підприємства готельного і ресторанного бізнесу; розробки та прийняття ефективних рішень з питань розвитку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики; навичок забезпечувати їх реалізацію, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки їх впливу, ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу із врахуванням інформаційного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація туризму
    (2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація власного бізнесу в туристичній галузі
    (2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Формування системи теоретичних знань та прикладних вмінь і навичок щодо організації і технології туристичної діяльності в умовах конкуренції на ринку туристичних послуг, а також вирішення конкретних соціально-економічних завдань, що виникають у сфері туристичної індустрії в процесі заснування власного туристичного бізнесу і управління туристичними підприємствами.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка готелів та ресторанів
    (2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Александрова, Вікторія Олександрівна
    Підприємства готельно-ресторанного бізнесу є важливою складовою сфери послуг, яка динамічно розвивається, посилює свою роль та значення у виробництві валового внутрішнього продукту країни та у вирішенні соціальних проблем суспільства. Розуміння економічної природи даних підприємств, сутності та особливостей вироблених ними продуктів та послуг винятково важливе для управління цими підприємствами.