Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (реферату) з дисципліни "Вступ до спеціальності. Ознайомча практика"(2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаДисципліна «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» є обов’язковим освітнім компонентом спеціальної (фахової) підготовки студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівня освіти. Методичні вказівки щодо виконання індивідуального завдання розроблені відповідно до рекомендацій МОН України з навчально-методичного забезпечення і складені відповідно до робочої програми дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика». Мета навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика: – ознайомлення студентів з історією і традиціями НТУ «ХПІ», порядком організації навчального процесу у вищій школі та особливостями Болонського процесу; – формування комплексної уяви про сутність туристичного бізнесу, ознайомлення з основами гостинності; – формування у студентів системних уявлень про зміст і умови майбутньої професійної діяльності; – ознайомлення студентів з можливостями працевлаштування, головними вимогами потенційних роботодавців; – формування у студентів (за допомогою інтерактивних занять) компетентностей, пов'язаних з практичним застосуванням системи знань, умінь і навичок в туристичному бізнесі. Дисципліна покликана сприяти впровадженню в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх фахівців в області туристичного бізнесу, з послідовним нарощуванням рівня професійних знань і практичних навичок. Індивідуальне завдання є формою позааудиторної самостійної роботи студента, має практичний характер, виконується самостійно протягом вивчення дисципліни відповідно до графіка навчального процесу із забезпеченням консультативного супроводу з боку викладача. Навчальним планом передбачено виконання індивідуального завдання з дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» у вигляді реферату. Реферат є самостійною, логічно цілісною працею, яка демонструє вміння студента користуватися літературними джерелами, систематизувати і аналізувати інформацію, робити узагальнення та висновки. Виконання індивідуального завдання сприяє оволодінню первинним досвідом професійної діяльності і передбачає ознайомлення з діючими об'єктами туристичної індустрії, вивчення особливостей та дослідження проблемних моментів їх діяльності.Публікація Методичні вказівки до навчальної практики студентів спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" першого (бакалаврського) рівня освіти усіх форм навчання(2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаПрактика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» (НТУ «ХПІ»). Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за відповідною спеціальністю. Навчальна практика є етапом, що забезпечує перехід від теоретичного навчання до професійної діяльності здобувачів вищої освіти. Метою навчальної практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань студентів, формування в них професійних умінь і навичок прийняття самостійних рішень під час виконання конкретної роботи. Навчальна практика спрямована на ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в обраній галузі, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Основними завданнями навчальної практики, що визначають специфіку її організації та здійснення щодо інших видів практичного навчання в Університеті, є: – виховання професійних якостей молодого фахівця через широке залучення здобувачів вищої освіти до суспільно-корисної праці; – закріплення та поглиблення знань, одержаних під час вивчення відповідних навчальних дисциплін.Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (реферату) з дисципліни "Управління рестораном"(2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаІндивідуальне завдання з дисципліни «Управління рестораном» виконується у реферативній формі. Реферат – це короткий огляд з конкретної тематики, що систематизує та узагальнює інформацію з кількох джерел. При виконанні індивідуального завдання вітається креативний підхід, застосування інноваційного інструментарію і нестандартних способів вирішення поставлених завдань. Стиль викладу матеріалу у рефераті – науково-діловий. Індивідуальне завдання видається викладачем на початку семестру, протягом якого вивчається дисципліна. Студент має надати індивідуальне завдання для перевірки наприкінці семестру, але не пізніше терміну підсумкового оцінювання.Публікація Методичні вказівки щодо виконання індивідуального завдання (реферату) з дисципліни "Вступ до спеціальності. Ознайомча практика"(2022) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаДисципліна «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» є обов’язковим освітнім компонентом спеціальної (фахової) підготовки студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» першого (бакалаврського) рівня освіти. Методичні вказівки щодо виконання індивідуального завдання розроблені відповідно до рекомендацій МОН України з навчально-методичного забезпечення і складені відповідно до робочої програми дисципліни «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика».Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Економічна статистика"(2021) Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаЕкономічна статистика є базовою загальнопрофесійною дисципліною для студентів, що навчаються за напрямом "Облік і оподаткування", та студентів інших економічних спеціальностей, оскільки в даний час у всьому світі вона є універсальною мовою для спілкування економістів усіх країн і всіх напрямів, державних діячів, політиків, соціологів, бізнесменів, фінансистів і фахівців в області держуправління. Тому важливо навчити студентів цієї універсальної мови спілкування фахівців у всьому світі. Кількісні вимірювання соціально-економічних процесів і явищ ґрунтуються на положеннях економічної теорії, результатах вивчення якісних аспектів економічних процесів, отриманих в рамках загальноекономічної теорії і різних прикладних розділів економічної науки. У свою чергу, розвиток економічної теорії неможливий без використання результатів статистичного опису і аналізу економічних процесів для перевірки і уточнення окремих постулатів, концепцій, положень і висновків. Статистика за допомогою своїх методів не тільки перевіряє коректність запропонованої теоретичної гіпотези, але і підтверджує конкретними числовими характеристиками розвиток встановлених тенденцій у часі, а також встановлює роль різних чинників та визначає їх вплив на загальний процес розвитку досліджуваного явища. Метою навчальної дисципліни є системний виклад статистичних методів, які застосовуються на основних стадіях економіко-статистичного дослідження. При цьому розгляд статистичної методології вивчення закономірностей економічної діяльності ґрунтується на широкому використанні результатів теорії вірогідності і математичної статистики із застосуванням засобів сучасної обчислювальної техніки.Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Економічна статистика"(2021) Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія ОлександрівнаУ сучасних умовах глобалізації процесів розвитку та функціонування соціально-економічних явищ постає проблема пошуку шляхів і напрямків аналізу для подальшого їх удосконалення за рахунок умілого та доречного застосування сучасних економіко-статистичних методів. Розвиток сучасної науки дозволяє отримувати величезну кількість цифрового матеріалу, що характеризує різні сторони досліджуваних явищ та процесів. У зв’язку з цим виникає необхідність систематизації цього цифрового матеріалу та виділення найбільш прогностично та діагностично значимих показників, що потребує використання складних розрахункових методів статистики. Особливість дисципліни "Економічна статистика" полягає в тому, що робота менеджменту та бухгалтерії будь-якого підприємства стає неможливою без змістовних знань та умінь користування сучасними методами економіко-статистичного аналізу для ефективного управління підприємством, тому питання теоретичних підходів статистичної методології розглядаються у тісному взаємозв’язку з вирішеннями типових практичних завдань. Основна увага при вивченні дисципліни "Економічна статистика" приділяється визначенню та аналізу існуючих систем економічних показників і можливостям їх інтерпретації на засадах використання методів статистичного аналізу соціально-економічних явищ і процесів. Методичні вказівки щодо виконання контрольної роботи/розрахунково-графічного завдання мають на меті - надати допомогу студентам у процесі виконання самостійної роботи з курсу "Економічна статистика".