Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Актуалізація змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" у підготовці бакалаврів з маркетингу
    (Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет им. Григория Сковороды, 2017) Конохова, Зоя Петрівна
    У статті розглядаються особливості викладення дисципліни "Вступ до спеціальності" студентам, які навчаються за спеціальністю "маркетинг". Наголошується на необхідності розгляду ринку як механізму взаємодії економічних суб'єктів, функціонування якого породжує специфічні потоки інформації. Пропонується спрямувати навчальний процес на формування більш широких компетентностей маркетологів у сфері інформаційних технологій. У майбутній професійній діяльності це забезпечить їм можливість ефективно обробляти великі масиви інформації, використовувати можливості сучасних комунікаційних систем.