Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування активних методів навчання при викладанні дисципліни "Основи підприємництва"
    (ТОВ "УКРЛОГОС Груп", 2024) Кизлюк, Олександр Анатолійович; Гудименко, Вячеслав Павлович; Гапоненко, Ольга Євгеніївна
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні освітні технології при підготовці фахівців з маркетингу
    (ФОП Панов А. М., 2023) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що інноваційні технології є засобом створення нового соціокультурного середовища, яке здійснюється учасниками процесу навчання з використанням різних активних методів навчання. Нова культура мислення, нові зразки діяльності, новий рівень спілкування в освітньому процесі створюють творчу атмосферу, небувалу мотивацію до знань, умінь і навичок та їх трансформацію в площину соціально-управлінської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання активних методів навчання у викладанні російської мови як іноземної
    (SPC "Sci-conf.com.ua", 2019) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний тренінг як засіб розвитку ціннісного сприйняття професії студентами-лідерами в технічних університетах
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Гура, Тетяна Віталіївна; Підгорний, Костянтин Юрійович
    Pозглянуто актуальність впровадження під час професійної підготовки студентів-майбутніх лідерів активних форм навчання –тренінгів. Визначена сутність дефініції «тренінг» з точки зору науковців. Особлива увага приділена тренінгу з розвитку ціннісного сприйняття професії. Представлена адаптована для майбутніх лідерів програма тренінгу з розвитку ціннісного сприйняття професії.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я у студентів хімічних фахів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Родигіна, Віта Петрівна
    У статті розглянута проблема формування ціннісного ставлення до здоров'я у студентів хімічних фахів, виділяються психолого-педагогічні умови даного процесу. Доведено, що у даний час проблема збереження і зміцнення здоров'я підростаючого покоління займає одне з провідних місць в системі соціальних цінностей й пріоритетів суспільства. Будучи своєрідним показником суспільного прогресу та відображенням соціально-економічного благополуччя країни, здоров'я людини представляється потужним соціальним та економічним потенціалом суспільства. Здоров’я виступає інтегральним показником якості життя. Показано, що проблеми якості життя та здоров’я населення, особливо молоді, є предметом значної уваги багатьох науковців, суспільних діячів та держави, що знайшло своє відображення в законодавчих документах, а саме: Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту», («Україна ХХІ століття»), Національній програмі «Діти України», Концепції «Здоров’я через освіту», Концепції гуманітарного розвитку України». Акцентовано увагу на несприятливі умови життя, що призводять до різних відхилень у моральному і фізичному здоров'ї підростаючого покоління, появи соціальних проблем, пов'язаних із захопленням молоді наркотичними і психічно активними речовинами, алкоголем та тютюнопалінням, які набувають катастрофічних масштабів. Розкрито необхідність формування ціннісного ставлення до здоров’я, що спонукає до осмислення позитивної педагогічної практики, аналізу наявних педагогічних ідей для надання допомоги підростаючому поколінню в пошуку ціннісних орієнтирів для ведення здорового способу життя. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я студентів хімічних фахів за допомогою використання активних методів навчання, спеціальних занять з оволодіння знаннями про здоров'я, що сприяють його підтримці, зміцненню та збереженню, широкого застосування методів емоційного впливу, спрямованих на формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до здоров'я.
  • Ескіз
    Документ
    Колективне ігрове проєктування – метод активізації технічної творчості студентів. Досвід НТУ "ХПІ"
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Гаряєва, Ганна Михайлівна; Кучерявенко, О. О.; Патумсіс-Семенюк, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації навчального процесу у вищій школі, спрямованого на розвиток лідерських якостей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Панасенко, Олександра Анатоліївна
    У статті досліджуються педагогічні особливості проведення навчального процесу для розвитку лідерських якостей. Наведені форми методи та засоби, дотримання яких сприяє розвитку лідерських якостей та готують до лідерства. Реалізуючи дієво-практичний потенціал, який представляє собою сукупність знань, вмінь, якостей та навичок, які необхідні для успішної практичної діяльності, студент відчуває необхідність у придбанні тих чи інших лідерських якостей через їх брак на різних етапах діяльності. На практиці в умовах навчального процесу активізація дієво-практичного потенціалу відбувається за допомого методів, які сприяють підвищенню активності та зацікавленості серед студентів, активують їх творче мислення, здатність мислити критичною. До таких методів відносяться: ділова гра, в якій моделюється професійна діяльність у грі. Застосування ділових ігор в процесі навчання не тільки сприяє розвитку професійних компетенцій студентів, допомагає аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію, працювати в групі, але і сприяє прищеплювання певних соціальних навичок і вихованню правильної самооцінки, що є основою лідерських якостей. Лідерські якості будуть розвиватися інтенсивніше при організації навчального процесу, в основі якого лежить реалізація дієво-практичного потенціалу за допомогою групових форм взаємодії. Розвитку лідерських якостей сприяє багато факторів: мотиваційна готовність, досвід, виховання, різноманітні додаткові умови в житті особистості. У межах навчального процесу педагог може підібрати методи, форми та засоби навчання, які вимагатимуть розвитку лідерських якостей, надаватимуть новий позитивний досвід та мотивуватимуть до особистісних змін. Перспективним напрямком вивчення цієї теми є емпірична перевірка виявлених в теоретичній площині тенденцій.
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт"
    (Донбаська державна машинобудівна академія, 2017) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті розглянуто проблему формування лідерських якостей у майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт" НТУ "ХПІ" засобами використання активних методів навчання. Проаналізовано рівень лідерських якостей у студентів спеціальності "Фізична культура і спорт" НТУ "ХПІ". Визначені можливості покращення рівня лідерських якостей студентів спеціальності "Фізична культура і спорт" з використанням активних методів навчання у ході навчальної дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх викладачів дисциплін інженерно-будівельного профілю
    (НТУ "ХПІ", 2011) Воложинська, О. О.
    Автором визначено механізми формування професійної компетентності майбутніх викладачів дисциплін інженерно-будівельного профілю. Доведено необхідність застосування активних методів навчання, а саме ділової гри, дискусії, використання методу проектів та самостійної роботи студентів. У статті зазначено необхідність дослідження стану сформованості професійної компетентності майбутніх викладачів інженерно-будівельного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Формування відповідальності як поведінкової компетенції фахівця з управління проектами
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто сутність феномену відповідальності та її роль в житті й діяльності людини і суспільства. Показано, що відповідальність має розглядатися як одна з найважливіших поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами. Проаналізовано стан проблеми з формування і розвитку відповідальності студентів, висвітлено практичний досвід її формування в процесі викладання дисципліни з поведінкових компетенцій. Показано необхідність забезпечення системної цілісності навчально-виховного процесу і застосування активних методів навчання. Запропоновано вважати відповідальність одним із складників системи поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами.